Haku
Viitteet 1-6 / 6
Palveluyrityksen kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, minkälaisia prosesseja palveluyrityksen tulee ottaa huomioon kehittäessään toimintaansa ja pysyäkseen mukana kiristyvässä kilpailutilanteessa. Opinnäytetyössä tarkasteltiin ...
Palvelumallit ja asiakassuhteet
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakassuhteen kehittäminen ja johtaminen. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Softwave Ohjelmistot Oy:n toimesta. Tavoitteena opinnäytetyössä oli kehittää toimenpidemalleja yrityksen asiakastyytyväisyyden ...
Laatujärjestelmän käyttöönottovalmiuksien kartoitus
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa North-Piping Oy:n nykytila suhteessa ISO 9001:2015-standardiin sekä selvittää tarvittavat parannustoimenpiteet, joilla laadunhallintajärjestelmä voidaan sertifioida.
Opinnäytetyön ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kuntosali- ja liikuntapalvelut GoFit Oy:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Kuntosali- ja liikuntapalvelut GoFit Oy. Työn taustalla oli toimeksiantajan tarve kartoittaa asiakastyytyväisyyden nykytilanne ja hankkia asiakkailta tarpeellista tietoa heidän ...
ISO 9001:2015 sertifiointi : ISO 9001-standardin mukaisen laatujärjestelmän kehittäminen ja laatujohtamisen ymmärtäminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona metalliteollisuuden yritykselle TMK Machinery. Opinnäyte-työssä käsiteltiin laatujohtamista ja -hallintaa, laatujohtamisjärjestelmiä sekä erityisesti ISO 9001:2015-standardin mukaisen ...
Lääkinnällisten apuvälineiden huoltoprosessin ja henkilöresurssin arviointi
(2024)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä Soiten, Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueen kanssa. Yhteistyön tavoitteena oli syventyä apuvälinehuollon huoltotoiminnan nykytilaan ja parantaa toimintaprosesseja alueella.
Työn ...