Haku
Viitteet 1-5 / 5
Palveluyrityksen kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, minkälaisia prosesseja palveluyrityksen tulee ottaa huomioon kehittäessään toimintaansa ja pysyäkseen mukana kiristyvässä kilpailutilanteessa. Opinnäytetyössä tarkasteltiin ...
Palvelumallit ja asiakassuhteet
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakassuhteen kehittäminen ja johtaminen. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Softwave Ohjelmistot Oy:n toimesta. Tavoitteena opinnäytetyössä oli kehittää toimenpidemalleja yrityksen asiakastyytyväisyyden ...
Kaupallisten palveluiden valikoiman laajentaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisten tuotteiden avulla Pointti voisi laajentaa tuotevalikoimaansa. Opinnäytetyössä tutkittiin ja vertailtiin viittä Pointin valitsemaa toimijaa ja viittä valitsemaani ...
Ohjelmistosuunnittelijan 9 viikkoa
(2022)
Opinnäytetyössä seurattiin päiväkirjamuodossa ohjelmistotyöntekijän työskentelyä Livion Oy IT-alan yrityksessä yhdeksän viikon ajanjakson verran. Työn tavoitteena on syventää kirjoittajan tuntemusta tämän työskentelytavoista ...
ISO 9001:2015 sertifiointi : ISO 9001-standardin mukaisen laatujärjestelmän kehittäminen ja laatujohtamisen ymmärtäminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona metalliteollisuuden yritykselle TMK Machinery. Opinnäyte-työssä käsiteltiin laatujohtamista ja -hallintaa, laatujohtamisjärjestelmiä sekä erityisesti ISO 9001:2015-standardin mukaisen ...