Haku
Viitteet 1-10 / 10
Palvelun laadun vaikutus asiakastyytyväisyyteen : Case: Hundida
(2020)
Palvelun laatu on tärkeä osa asiakastyytyväisyyttä. Hyvän palvelun laadun myötä syntyy asiakaskokemuksia, jotka luovat asiakkaille tyytyväisyyttä sekä arvon tuntoa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona koirien hyvinvointipalveluita ...
Koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun : Case: Ylivieskan POP Pankki
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun POP Pankin konttorilla Ylivieskassa. Toimeksiantajana oli POP Pankki Ylivieska. Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, miten koronavirus ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Kuljetusliike Transport Tekos Ltd
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kuljetusliike Oy Transport Tekos Ltd. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden näkemystä palvelun laadusta. Tutkimuksella pyrittiin ...
Chat-asiakaspalvelun laatu verkkokaupassa : Case Stemma
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin mystery shopping -tutkimuksen avulla Stemma Oy:n verkkokaupan asiakaspalvelun nykytilaa ja tuotiin esille kehitystarpeet. Ensimmäisessä teoriaosiossa käydään läpi asiakaspalvelua, ...
Lentomatkustajan asiakaskokemus : Asiakastyytyväisyystutkimus Kokkola-Pietarsaaren lentoasemalla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää lentomatkustajien tyytyväisyyttä Kokkola-Pietarsaaren lentoasemaan ja sen palveluihin. Tutkimuksessa esitettyjen kysymysten avulla selvitettiin vastaajien päällimmäisiä toiveita ...
5G-teknologia asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen näkökulmista : Laadullinen tutkimus
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Yritys X. Tavoitteena oli tutkia, millainen asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus asiakkailla on, kun he käyttävät Yritys X:n palveluita. Asiakaskokemus on osa Yritys X strategiaa, ja ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kuntosali- ja liikuntapalvelut GoFit Oy:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Kuntosali- ja liikuntapalvelut GoFit Oy. Työn taustalla oli toimeksiantajan tarve kartoittaa asiakastyytyväisyyden nykytilanne ja hankkia asiakkailta tarpeellista tietoa heidän ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen : Case: Kokkolan matkailu
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kokkolan Matkailu Oy:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada mahdollisimman laaja kuva Kokkolan matkailun asiakastyytyväisyydestä. Tavoitteena tutkimuksessa oli selvittää ...
Asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä : Asiakastyytyväisyyskyselyiden kehittäminen ja hyödyntäminen Fonecta Oy:llä
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Fonecta Oy:lle, joka tarjoaa suomalaisyrityksille digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. ...
Asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä : Asiakastyytyväisyyskyselyiden kehittäminen ja hyödyntäminen Fonecta Oy:llä
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys asiakaskokemuksen kehittämisen välineenä. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Fonecta Oy:lle, joka tarjoaa suomalaisyrityksille digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. ...