Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kyselytutkimus yritykselle Boardvillage : Asiakastyytyväisyyskysely case Boardvillage
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen Boardvillage asiakastyytyväisyyden selvittäminen. Kyselytutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden taustoja sekä tyytyväisyyttä asiakaspalveluun,huomioimiseen, tuotevalikoimaanja ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Hiekkasärkkien ohjelmapalvelut Oy : Safaritalo
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus, joka toteutettiin Hiekkasärkkien ohjelmapalvelut Oy:lle (Safaritalolle). Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa nykyinen asiakastyytyväisyystilanne yrityksen eri ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Vesijohtoliike Timo Rentola Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus Vesijohtoliike Timo Rentola Oy:lle. Tutkimuksen avulla selvitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen asiakaspalveluun ja sen laatuun sekä palveluiden ...
Markkinatutkimus murskeviljamyllyistä : Case: Aimo Kortteen Konepaja Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinatutkimus Ylivieskassa toimivalle maatalouskoneita ja -tarvikkeita valmistavalle Aimo Kortteen Konepaja Oy:lle. Yrityksen valmistama tuote, Murska-murskeviljamylly, näytteli ...
Asiakaspalautelomakkeen kehittäminen lapsiperheiden kotipalveluihin
(2021)
Opinnäytetyöni oli työelämälähtöinen kehittämistyö, jonka konkreettisena tavoitteena oli kehittää tilaajayritykselle lapsiperheiden kotipalveluihin asiakastyytyväisyyttä mittaava asiakaspalautelomake. Tarkoituksena oli ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Palveluyrityksen digimarkkinointisuunnitelma : Case: Oiva Hankintapalvelut Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen Oiva Hankintapalvelut Oy, joka kilpailuttaa muun muassa HoReCa-alan palveluja eri yrityksille. Oiva Hankintapalvelut ...
5G-teknologia asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen näkökulmista : Laadullinen tutkimus
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Yritys X. Tavoitteena oli tutkia, millainen asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus asiakkailla on, kun he käyttävät Yritys X:n palveluita. Asiakaskokemus on osa Yritys X strategiaa, ja ...