Haku
Viitteet 1-8 / 8
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...
S-pankin ajanvaraus, asiakkaiden asiakastyytyväisyys ja myynnin seuranta ajanvarausasiakkaista
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, S-Pankin ajanvaraus asiakkaitten asiakas tyytyväisyys ajanvaraukseen. Samalla seurata ajanvaraus asiakkaitten myynnin seurantaa, minkälainen vaikutus on ajanvaraus asiakkailla ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen Nivalan Osuuspankille
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Nivalan Osuuspankki. Nivalan Osuuspankki toimii Nivalassa Pohjois-Pohjanmaalla ja se on täyden palvelun konttori. Nivalan Osuuspankki fuusioituu lokakuussa 2021 Perhon, sekä Himangan ...
Asiakaslähtöinen palveluprosessien kehittäminen
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantajayritykselle, Finbound marketingille. Opinnäytetyössä tutkittiin palvelumuotoilun ja palvelujen johtamisen saralla tuotettua tietoperustaa ja hyödynnettiin sitä ...
Työkirja ostajapersoonien määrittelyyn : Aloittavalle yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa aloittavalle yritykselle työkirja, joka opastaa yrittäjää löytämään käyttäjätietoa yrityksen potentiaalisista asiakkaista ja sitä kautta luomaan yritykselleen fiktiivisiä ostajapersoonia. ...
Markkinointisuunnitelma : Suomun mökit
(2023)
Opinnäytetyön oli tarkoitus luoda käyttökelpoinen ja yrityksen markkinointia kehittävä markkinointisuunnitelma. Työssä ei rajattu pois mitään yrityksen tuotteita ja palveluita, sillä kaikki tuotteet ja palvelut ovat yrityksen ...
Työvoimakoulutusten järjestäminen asiakaskeskeisesti
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ammatillisia työvoimakoulutuksia valmistellaan asiakaskeskeisesti. Työttömällä työnhakijalla on varaa valita, että mihin työvoimakoulutukseen hän haluaa osallistua. ...