Haku
Viitteet 1-8 / 8
Nuotti-valmennuksen markkinointi : Miten tavoittaa palvelun tarvitsijat tehokkaasti
(2021)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli saada tietoa erityisentuen tarpeessa olevilta nuorilta- ja nuorilta aikuisilta kokemuksia ja ajatuksia markkinoinnin näkökulmaan. Työssä selvitettiin, mistä ja miten he ovat saaneet palveluista ...
S-pankin ajanvaraus, asiakkaiden asiakastyytyväisyys ja myynnin seuranta ajanvarausasiakkaista
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, S-Pankin ajanvaraus asiakkaitten asiakas tyytyväisyys ajanvaraukseen. Samalla seurata ajanvaraus asiakkaitten myynnin seurantaa, minkälainen vaikutus on ajanvaraus asiakkailla ...
Digitalisoituva Kivijalka : Intersport Kokkola
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin Intersport Kokkolan asemaa nykyisillä markkinoilla digitalisaation vaikutuksen alaisena. Kilpailutilanteessa ja kuluttajien muuttuvissa tarpeissa ja odotuksissa perinteisillä kivijalkaliikkeillä ...
Asiakaslähtöinen palveluprosessien kehittäminen
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantajayritykselle, Finbound marketingille. Opinnäytetyössä tutkittiin palvelumuotoilun ja palvelujen johtamisen saralla tuotettua tietoperustaa ja hyödynnettiin sitä ...
Työkirja ostajapersoonien määrittelyyn : Aloittavalle yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa aloittavalle yritykselle työkirja, joka opastaa yrittäjää löytämään käyttäjätietoa yrityksen potentiaalisista asiakkaista ja sitä kautta luomaan yritykselleen fiktiivisiä ostajapersoonia. ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Kalibrointipalvelujen kehittäminen kansainvälisillä markkinoilla : Beamex Oy Ab
(2015)
Tämän opinndytetyön aiheena oli kalibrointipalveluiden kehittäminen. Tavoitteena oli löytää kehitysideoita Beamex Oy Ab:n kalibrointipalveluihin. Tarkoituksena oli tarkastella asiantuntijapalvelualan ominaisuuksia ...
Työvoimakoulutusten järjestäminen asiakaskeskeisesti
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ammatillisia työvoimakoulutuksia valmistellaan asiakaskeskeisesti. Työttömällä työnhakijalla on varaa valita, että mihin työvoimakoulutukseen hän haluaa osallistua. ...