Haku
Viitteet 1-10 / 19
Markkinointisuunnitelma kohdeyritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda teoreettisen tiedon pohjalta toiminnallinen ja käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma hieronta-alan yritykselle vuodelle 2024. Tavoitteena oli antaa kokonaiskuvaa mikroyritykselle ...
Digitalisoituva Kivijalka : Intersport Kokkola
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin Intersport Kokkolan asemaa nykyisillä markkinoilla digitalisaation vaikutuksen alaisena. Kilpailutilanteessa ja kuluttajien muuttuvissa tarpeissa ja odotuksissa perinteisillä kivijalkaliikkeillä ...
Sosiaalisen median strategia ja sisältösuunnitelma omakustanneartistille : Case Sonja m music
(2022)
Sosiaalinen media on kasvattanut merkitystään nykypäivän markkinoinnissa merkittävästi. Tavoitteellinen markkinointi sosiaalisessa mediassa edellyttää strategiaa, jonka mukaan toimia. Alussa on tärkeää valita kanavat, joita ...
Markkinointisuunnitelma autoliikkeelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aikana toteutettiin markkinointisuunnitelma autoliike MB-Mobilelle vuodelle 2022. Markkinointisuunnitelman tavoitteena oli antaa kokonaiskuva autoliikkeen markkinoinnista ja tarjota autoliikkeelle ...
Markkinointisuunnitelma yritykselle ElGeo
(2022)
Opinnäytetyömme toimeksiantaja oli jokioislainen maarakennusyritys ElGeo Oy, joka sijaitsee Kanta-Hämeessä. Opinnäytetyö jakautuu kahteen osaan, eli teoriaosuuteen sekä toiminnalliseen osuuteen. Opinnäytetyön teoriaosuus ...
Sosiaalinen media leipomon markkinoinnin tukena : Sisällöntuotto
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Harjun Leipomon markkinointia sosiaalisessa mediassa ja lisätä tunnettuutta. Yritykselle luotiin myös sisältösuunnitelma, joka sisältää pienimuotoiset ohjeet Instagramin käyttöön ...
Urheiluseuran brändin vahvistaminen ja markkinointistrategian kehittäminen : case Karleby Goats Ry
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on vahvistaa urheiluseura Karleby Goats Ry:n brändiä sekä kehittää seuran markkinointistrategiaa. Seura on aikaisemmin toiminut monilajiseurana, mutta jatkossa seura keskittyy ainoastaan ...
Palveluyrityksen digimarkkinointisuunnitelma : Case: Oiva Hankintapalvelut Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen Oiva Hankintapalvelut Oy, joka kilpailuttaa muun muassa HoReCa-alan palveluja eri yrityksille. Oiva Hankintapalvelut ...
Kaupallisten palveluiden valikoiman laajentaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisten tuotteiden avulla Pointti voisi laajentaa tuotevalikoimaansa. Opinnäytetyössä tutkittiin ja vertailtiin viittä Pointin valitsemaa toimijaa ja viittä valitsemaani ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma mikroyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, jonka avulla yritys pystyy hyödyntämään verkkosivuja ja sosiaalista mediaa markkinoidakseen palvelujaan mahdollisimman ...