Haku
Viitteet 1-10 / 27
Alpuan kehitys ry:n varainhankinnan kehittäminen ja palveluiden tuotteistaminen
(2021)
Opinnäytetyössä on käsitelty Alpuan kehitys ry:n varainhankintaa ja palveluiden tuotteistamista. Tarkoituksena oli, että kyseinen yhdistys pystyisi keräämään lisää varoja itselleen tässä opinnäytetyössä esitettyjen keinojen ...
Projektinjohtopalvelun kysynnän kasvattaminen : Liiketoiminnan kehittäminen ja kasvu kulkevat käsi kädessä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella keinoja, joita aloittava yritys, toimintansa kehittämisen takia lähtee markkinoimaan jalostamaansa palvelutuotetta ja lisäämään tuotteelleen ostajia. Työssä pohdiskellaan ...
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kannattavuus Suomessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, koetaanko vaikuttajamarkkinointi kannattavaksi Suomessa yrityksien ja vaikuttajien näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalista mediaa yleisellä tasolla, kun taas ...
Urheilusponsorointi yritysten näkökulmasta
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella urheilusponsorointia yritysten näkökulmasta ja selvittää syitä yritysten ja urheiluseuran väliselle sponsorointiyhteistyölle. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä jyväskyläläisen ...
Esimiesoppaan laatiminen Ravintolamaailma Ylivieskalle
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ravintolamaailma Ylivieska. Ravintolamaailma Ylivieska on Ylivieskan Prisman yhteydessä toimiva kolmen eri ravintolakonseptin, Presson, Pizzabuffan ja Hesburgerin, yhdistelmä, joka kuuluu ...
Nuotti-valmennuksen markkinointi : Miten tavoittaa palvelun tarvitsijat tehokkaasti
(2021)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli saada tietoa erityisentuen tarpeessa olevilta nuorilta- ja nuorilta aikuisilta kokemuksia ja ajatuksia markkinoinnin näkökulmaan. Työssä selvitettiin, mistä ja miten he ovat saaneet palveluista ...
Pienen urheiluseuran sosiaalisen median markkinointi : Jääkiekkojoukkue Kokkolan Hermeksen sosiaalisen median kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää jääkiekkojoukkue Kokkolan Hermeksen sosiaalisen median markkinointia ja sitä kautta auttaa organisaatiota hyödyntämään paremmin sosiaalista mediaa. Sosiaalinen media on urheiluseuroille ...
Matkailijoille näkyvämpi Kokkola : Ostajapersoonien määrittely monikanavaisen markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa Kokkolan matkailussa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajalla Kokkolan Matkailu Oy:n strategisena tavoitteena on olla tulevaisuudessa näkyvämpi kotimaan matkailukohde. Organisaation kehityskohteena nähtiin olevan Kokkolan matkailuorganisaatioiden ...