Haku
Viitteet 1-3 / 3
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Palveluyrityksen digimarkkinointisuunnitelma : Case: Oiva Hankintapalvelut Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen Oiva Hankintapalvelut Oy, joka kilpailuttaa muun muassa HoReCa-alan palveluja eri yrityksille. Oiva Hankintapalvelut ...