Haku
Viitteet 1-10 / 16
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Markkinointiviestinnän suunnitelma : Digitaalinen markkinointiviestintä ja tapahtumamarkkinointi Lifestyleshop N-Stylessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajan markkinointiviestintää ja luoda selkeä markkinointiviestinnän suunnitelma Kokkolassa sijaitsevalle yritykselle, Lifestyleshop N-Stylelle. Työn tavoitteena oli ...
Markkinointiviestintä Centria-ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mistä Centria-ammattikorkeakoulun ensimmäisen vuoden opiskelijat ovat saaneet tietoa Centria-ammattikorkeakoulusta ja mikä markkinointiviestinnän kanava tavoittaa heidät parhaiten. ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen Nivalan Osuuspankille
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Nivalan Osuuspankki. Nivalan Osuuspankki toimii Nivalassa Pohjois-Pohjanmaalla ja se on täyden palvelun konttori. Nivalan Osuuspankki fuusioituu lokakuussa 2021 Perhon, sekä Himangan ...
Avain Säästöpankin viestintä nuorten aikuisten kohderyhmälle ja kohderyhmän toiveet viestinnälle
(2022)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Avain Säästöpankki. Nykypäivänä sosiaalinen media on merkittävä osa jokapäiväistä elämää. Se on helpottanut tiedon saantia ja nykypäivänä nuoret aikuiset ovatkin hyvin bränditietoisia. ...
Palveluyrityksen digimarkkinointisuunnitelma : Case: Oiva Hankintapalvelut Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen Oiva Hankintapalvelut Oy, joka kilpailuttaa muun muassa HoReCa-alan palveluja eri yrityksille. Oiva Hankintapalvelut ...
Nuorten rekrytointi työllistymistä edistävään toimintaan : Case Music Against Drugs ry
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää jyväskyläläisen, nuorten parissa toimivan yhdistyksen, Music Against Drugs ry:n Ink -tiimitoiminnan markkinointia ja rekrytointia sosiaalisessa mediassa. Työn ...
Sosiaalinen media pankkiliiketoiminnassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Keski-Pohjanmaan Osuuspankissa hyödynnetään sosiaalisen median markkinointia, ja tehdä yritykselle markkinoinnin tueksi sosiaalisen median vuosikello. Toimeksiantajalla on ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Oulaisten kaupunki
(2022)
Tämän työn tarkoituksena oli tehdä Oulaisten kaupungille markkinointiviestintä suunnitelma. Teoriaosuudessa käytiin läpi aihealueita, jotka olivat keskeisiä suunnitelman tekemisessä. Työssä perehdyttiin ensin markkinoinnin ...