Haku
Viitteet 1-6 / 6
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Markkinointiviestinnän keinojen kartoitus ja kehittäminen: Case: KS Geoenergi Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajayritys KS Geoenergi Oy:n markkinointiviestinnän keinoja sekä kehittää niitä kartoituksen tuloksen perusteella. Tavoitteena oli myös selvittää jo olemassa olevia ja ...
Tavaratalomyymälän markkinoinnin kehittäminen: Markkinoinnin kehittämisehdotukset nuorten asiakkaiden lisäämiseksi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota kehittämisehdotuksia tavaratalomyymälän markkinoinnin parantamiseksi. Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona. Kehittämisehdotusten tarkoitus on antaa yritykselle keinoja, joilla ...
Markkinointiviestintä Centria-ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mistä Centria-ammattikorkeakoulun ensimmäisen vuoden opiskelijat ovat saaneet tietoa Centria-ammattikorkeakoulusta ja mikä markkinointiviestinnän kanava tavoittaa heidät parhaiten. ...
Sievin kunnan vapaa-aikatoimen markkinointisuunnitelma
(2019)
Sievin kunnan vapaa-aikatoimi oli tämän työn toimeksiantajana. Sievin kunnan vapaa-aikatoimeen kuuluvat kirjasto-, kulttuuri-, liikunta-, nuoriso- ja työllisyyspalvelut. Vapaa-aikatoimi tuottaa palveluita lähipalveluina ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...