Haku
Viitteet 1-10 / 11
Mielenterveyskuntoutujien kokemuksia Siilinpesän avokuntoutuksesta
(2020)
Opinnäytetyömme on tehty Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soitelle ja Siilinpesän avokuntoutusyksikköön. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden kokemuksia Siilinpesän avokuntoutuksesta ...
Hoitajien kokemukset videopuhelinpalvelusta osana kotihoidon palveluita
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata hoitajien kokemuksia videopuhelinpalvelun käytöstä kotihoidon asiakastyössä Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiten alueella. Opinnäytetyön avulla selvitettiin ...
Riippuvuushoitoklinikan sosiaalityöntekijöiden käsityksiä laadukkaasta yhteistyösuhteesta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalityöntekijöiden käsityksiä, mitkä tekijät vaikuttavat laadukkaaseen yhteistyösuhteeseen Pietarsaaren Riippuvuushoitoklinikalla. Riippuvuushoitoklinikka on avopalveluyksikkö, ...
Palliatiivinen hoito kotona : Ohjeet Soiten kotihoidon henkilökunnalle
(2021)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli tuottaa tuotekehittelyprojektina palliatiivisen hoidon ohjeet Soiten kotihoidon henkilökunnalle. Tuotteen tilaajana oli Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiten ...
Turvallinen ja terveellinen työympäristö asiakkaan kotona : Opas Deboran kotihoidon työntekijöille ja asiakkaille sujuvaan yhteistyöhön
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tuotekehittelyprojektina opas Deboran kotihoidon tekijöille ja asiakkaille sujuvaan yhteistyöhön. Idea tuotekehittelyprojektiin sai alkunsa työelämän tarpeesta. Op paaseen kirjoitettiin ...
Asiakaslähtöinen palveluprosessien kehittäminen
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantajayritykselle, Finbound marketingille. Opinnäytetyössä tutkittiin palvelumuotoilun ja palvelujen johtamisen saralla tuotettua tietoperustaa ja hyödynnettiin sitä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Kuljetusliike Transport Tekos Ltd
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kuljetusliike Oy Transport Tekos Ltd. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden näkemystä palvelun laadusta. Tutkimuksella pyrittiin ...
Palvelumallit ja asiakassuhteet
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakassuhteen kehittäminen ja johtaminen. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Softwave Ohjelmistot Oy:n toimesta. Tavoitteena opinnäytetyössä oli kehittää toimenpidemalleja yrityksen asiakastyytyväisyyden ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Työohje asiakasryhmistä Oulun kaupungin avopäihdepalveluissa
(2022)
Opinnäytetyömme tavoitteena oli toteuttaa asiakasryhmien segmentointi Oulun kaupungin avopäihde-palveluiden päihdepäivystykseen. Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin päihdepäivystykseen hakeutuvia asiakasryhmiä ja näiden ...