Haku
Viitteet 1-3 / 3
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Asiakastyytyväisyyden hallinnan malli : Teknologiakeskus KETEK Oy
(2010)
Tutkimus tehtiin Teknologiakeskus KETEK Oy:ssä menossa olevaan Laatuprojektiin. Projektin yksi tavoitteista on laboratorion laatujärjestelmään, standardi ISO 17025, perustuvan laatujärjestelmän rakentaminen. Yhtenä tärkeänä ...