Haku
Viitteet 1-10 / 29
Tuotekehitysprosessin kehittäminen : Konsulttialan palveluita tuottavassa yrityksessä
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyö on tehty kone- ja automaation tuotekehityspalveluita tarjoavalle palveluyritykselle. Työssä tutkitaan ja kehitetään kohdeyrityksen käyttöön soveltuvaa tuotekehitysprosessia. Työn tuloksen on tarkoitus palvella ...
Kehityskeskustelut työvälineenä - osaamisen johtamisen näkökulma
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ylivieskan ammattiopiston henkilöstön kokemuksia kehityskeskusteluista ja sitä, millä tavoin kehityskeskustelut tukevat henkilöstön osaamista ja kehittymistä. Lisäksi tarkoituksena ...
PROJEKTIJOHTAMISEN KEHITTÄMINEN HALLIRAKENTAMISESSA : Case Best-Hall
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämä tutkimustyö on tehty Keski-Pohjanmaalla sijaitsevalle teräsristikkorakenteita valmistavalle yritykselle. Tutkimustyön tarkoituksena oli tutkia, analysoida ja kehittää kohdeyrityksen projekti-johtamisen käytäntöjä. ...
VAKANSSI- JA TYÖNIMIKEKOHTAISTEN KVALIFIKAATIOIDEN MÄÄRITTÄMINEN : FREEPORT COBALT OY
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on Freeport Cobalt oy:n Pulverituotannon työntekijöiden vakanssi- ja työnimikekohtaisten kvalifikaatioiden ja tukiprosessien edellyttämien kvalifikaatioiden määrittäminen sekä parhaan käytännön ...
Arvojen ja strategian tunnistamisen vaikutus pitkän aikavälin tulokseen
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämä opinnäytetyö tutkii veneteollisuuden yritysten arvojen ja strategian tunnistamisen vaikutusta liiketaloudellisesta näkökulmasta. Koko toimialan liikevaihto Suomessa vuonna 2016 oli noin 518 milj. euroa (alv 0%, valmistus ...
ME YHDESSÄ LAPSIPERHEIDEN HYVÄKSI : Työntekijöiden käsityksiä lapsiperheiden hyvinvointipalveluista ja ratkaisuehdotuksia hyvinvointikeskuksen moniasiantuntijaisen palvelun kehittämiseen
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata lapsiperheiden parissa työskentelevien sosiaali- ja terveysalan työntekijöiden käsityksiä lapsiperheiden palveluista. Tulosten perusteella työntekijät tuottivat ratkaisuehdotuksia ...
Järjestelmäosaamisen kartoitus päivittäistavarakaupassa : Kyselytutkimus esimiehille: Case Osuuskauppa KPO
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Sain työnantajaltani Osuuskauppa KPO:lta toimeksiannoksi tutkia sen esimiesten järjestelmäosaamista. Työn aiheeksi tarkentui järjestelmäosaamisen kartoitus päivittäistavarakaupassa, joka suoritettiin kyselytutkimuksena ...
Asiakaslähtöiset ikääntyneen perhehoidon prosessit ja niiden kehittäminen
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli mallintaa asiakaslähtöiset ikääntyneen perhehoidon prosessit ja aloittaa perhehoidon kehittäminen prosessien pohjalta. Tavoitteena oli, että prosessit yhtenäistävät Soiten alueen työntekijöiden ...
Palotarkastuksen laatu Jokilaaksojen pelastuslaitoksella
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin palotarkastuksen laatua Jokilaaksojen pelastuslaitoksella. Tarkoituksena oli selvittää vaihteleeko palotarkastuksen laatu eri rakennusluokissa ja mitkä tekijät Jokilaaksojen pelastuslaitoksen ...
SAMAN KATON ALLA : Neuvolan ja kolmannen sektorin asiakaslähtöinen yhteistyömalli lapsiperheiden hyvinvointipalveluissa
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää neuvolan asiakkaiden käsityksiä nykyisestä neuvolatoiminnasta ja tulevan perhekeskustoiminnan kehittämisestä. Tulosten pohjalta kehitettiin asiakaslähtöinen yhteistyömalli neuvolan ...