Haku
Viitteet 1-10 / 31
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Kaskipuu Oy
(2019)
Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kaskipuu Oy. Yrityksen liiketoimintaan kuuluu ulko-ovien ja ikkunoiden valmistus Ylikiimingissä ja Viitasaarella sijaitsevilla tehtailla. Tehtaanedustajia on ympäri Suomen, ja ...
Asiakaspalvelututkimus Jysk Kokkola
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kokkolan Jyskin asiakkaiden tyytyväisyyttä myymälän asiakaspalvelusta. Tutkimus toteutettiin haastattelemalla asiakkaita myymälässä 25.10.2019. Vastauksia saatiin 40 kappaletta. ...
Kokkolan Anttilan viihdeosaston asiakastyytyväisyyskysely
(2010)
Opinnäytetyöni on asiakastyytyväisyyskysely Kokkolan Anttilan viihdcosastolle. Anttilat teettävät vuosittain useita asiakastyytyväisyyskyselyjä tavarataloittain ja osastoittain. Kyselyt ovat laajoja ja siksi Kokkolan TopTen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Korv Görans Kokkola
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pikaruokaravintola Korv Görans Kokkola. Tarkoituksena oli tutkia Korv Göransin asiakastyytyväisyyttä ja tarkastella, mihin ollaan ...
Asiakastyytyväisyys Pentik Oy Kokkolan myymälässä
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Kokkolan Pentik Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä Pentik Oy Kokkolan myymälän asiakkaat ovat saamaansa palveluun. Tulosten avulla pyrittiin antamaan ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : case Aaltomari Ky
(2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Aaltomari Ky:n asiakassuhteiden hallintaan, toimintaan sekä tuotteisiin. Vastaavaa tutkimusta ei ollut tehty toimeksiantajalle aiemmin, joten tutkimus ...
Asiakastyytyväisyystutkimus POHTO Oy Oulun Kehittämiskeskukselle
(2010)
Palvelujen laadun merkitys kilpailukeinona on korostunut merkittävästi viime vuosina, ja nykyisen taloudellisen tilanteen myötä kilpailu palvelualoilla kiristynee myös tulevaisuudessa. Palvelujen laatua ei voi kehittää, ...
Työelämän osaamisvaatimukset ja tutkintojen tuottama puhdistuspalveluosaaminen matkailualalla
(2015)
Opinnäytetyön aiheena olivat työelämän osaamisvaatimukset ja koulutuksien tuottaman puhdistuspalveluosaamisen kartoittaminen matkailualalla. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä. Opinnäytetyö ...
Asiakastyytyväisyyskysely : Case K-Supermarket
(2014)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää vasta-avatun K-supermarketin asiakastyytyväisyys asiakastyytyväisyystutkimuksen kautta. Samoissa liiketiloissa, saman kauppiaan toimesta, oli aikaisemmin toiminut K-citymarket. Konseptin ...