Haku
Viitteet 1-10 / 15
Terveydenhoitajien päihdetyön osaaminen : Terveydenhoitajien kokemuksia päihdetyöstä äitiysneuvolassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata terveydenhoitajien päihdeosaamista äitiysneuvoloissa Päiväperhonpilotoinnin aikana. Opinnäytetyön tavoitteena oli, että terveydenhoitajat osaavat käyttää entistä paremmin omaa ...
Lumikonkodin osallisuusprojekti
(2021)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite. Opinnäytetyö on muodoltaan projekti, ja se toteutettiin Kokkolan Koivuhaassa sijaitsevassa kehitysvammaisten asumisyksikkö ...
Diagnoosi parantaa? : Aikuisen ADHD-asiakkaan diagnostisen arvioinnin ja kuntoutuksen prosessi Peruspalvelukuntayhtymä Kalliossa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata aikuisten ADHD-asiakkaiden kokemuksia arvioinnin ja kuntoutuksen nykytilanteesta ja luoda ADHD:n (aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö) Käypä hoito -suositukseen perustuva hoitopolku ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...
Prosessi asiakkaan sijoittumisesta osastolta kotihoidon palvelujen piiriin : Keski- Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite
(2020)
Asiakkaan kotiutuessa sairaalasta kotihoidon palvelujen piiriin kohdataan toisinaan haasteita. Asiakaslähtöiset prosessit vaativat tiivistä yhteistyötä ja rajapintojen hiomista. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata ...
Ikääntyneen mielenterveysasiakkaan asiakaslähtöisyyden toteutuminen kotihoidossa työskentelevien hoitajien kokemana
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata hoitajien kokemuksia ikääntyneen mielenterveysasiakkaan asiakaslähtöisyyden toteutumisesta kotihoidossa. Tavoitteena oli tuottaa tietoa, jota Soiten kotihoidossa työskentelevät hoitajat ...
Hoitajien kokemuksia mielenterveysasiakkaan kohtaamisesta kotihoidossa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata kotihoidossa työskentelevien hoitajien kokemuksia mielenterveysasiakkaiden kohtaamisesta. Tavoitteena oli tuottaa kotihoidon osastonhoitajalle tietoa, jota voidaan hyödyntää koulutuksia ...
Asiakastyytyväisyyden hyödyntäminen palveluliiketoiminnan kehittämisessä : Centria-ammattikorkeakoulun TKI-toiminta ja palvelutoiminta
(2020)
Digitalisoituva ja alati muuttuva yhteiskunta vaatii uudistumista ja kehittymistä. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Centria-ammattikorkeakoulun tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintaan sisältyvää ...
Kyselytutkimus yritykselle Boardvillage : Asiakastyytyväisyyskysely case Boardvillage
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen Boardvillage asiakastyytyväisyyden selvittäminen. Kyselytutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden taustoja sekä tyytyväisyyttä asiakaspalveluun,huomioimiseen, tuotevalikoimaanja ...
Reklamaatio- ja palautejärjestelmän työohje : Ohjeistuksen laatiminen yritykselle Sotka Kokkola
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimi huonekaluliike Sotka, Kokkolan yksikkö. Sotka on osa Indoor Groupia, johon kuuluvat huonekaluketjut Asko ja Sotka sekä huonekalutehdas Insofa. Yritys on keskittynyt ...