Haku
Viitteet 1-10 / 52
Henkilöbrändin mahdollisuudet liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää henkilöbrändin mukana tulevia mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja liike-elämässä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada mahdollisimman hyvä käsitys henkilöbrändin mahdollisuuksista ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Alpuan kehitys ry:n varainhankinnan kehittäminen ja palveluiden tuotteistaminen
(2021)
Opinnäytetyössä on käsitelty Alpuan kehitys ry:n varainhankintaa ja palveluiden tuotteistamista. Tarkoituksena oli, että kyseinen yhdistys pystyisi keräämään lisää varoja itselleen tässä opinnäytetyössä esitettyjen keinojen ...
Projektinjohtopalvelun kysynnän kasvattaminen : Liiketoiminnan kehittäminen ja kasvu kulkevat käsi kädessä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella keinoja, joita aloittava yritys, toimintansa kehittämisen takia lähtee markkinoimaan jalostamaansa palvelutuotetta ja lisäämään tuotteelleen ostajia. Työssä pohdiskellaan ...
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Oulun Car-fixille
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on vuonna 2012 perustettu oululainen yritys Oulun Car-fix. Yrityksen liikeideana on tuottaa ja tarjota palveluita, joihin kuuluvat auton huollot, korjaukset, pesut, sisäpesut, kiillotukset, ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kannattavuus Suomessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, koetaanko vaikuttajamarkkinointi kannattavaksi Suomessa yrityksien ja vaikuttajien näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalista mediaa yleisellä tasolla, kun taas ...
Millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa?
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa. Kohderyhmänä olivat 18–25-vuotiaat nuoret. Opinnäytetyö koostuu teoria- ja tutkimusosuudesta.
Teoriaosuus käsittelee ...
Urheilusponsorointi yritysten näkökulmasta
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella urheilusponsorointia yritysten näkökulmasta ja selvittää syitä yritysten ja urheiluseuran väliselle sponsorointiyhteistyölle. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä jyväskyläläisen ...