Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle. Työn toteutusvaiheessa työ rajattiin koskemaan sosiaalisen median käyttöä markkinoinnissa, ja työssä laadittiin sosiaalisen median ...
Markkinoinnin automaatio ja valittujen järjestelmien vertailu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selventää, mitä on markkinoinnin automaatio. Työssä selvitettiin myös erilaisten järjestelmien ominaisuuksia. Työ käsitteli markkinoinnin automaatiota ja sen välittömään ympäristöön ...
Markkinointisuunnitelma : Suomun mökit
(2023)
Opinnäytetyön oli tarkoitus luoda käyttökelpoinen ja yrityksen markkinointia kehittävä markkinointisuunnitelma. Työssä ei rajattu pois mitään yrityksen tuotteita ja palveluita, sillä kaikki tuotteet ja palvelut ovat yrityksen ...
Naiskatsojien asiakaskokemus ja sen parantaminen - case Kataja Basket : Mitkä tekijät vaikuttavat naiskatsojien kohderyhmän asiakaskokemukseen Kataja Basketin ottelutapahtumissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Joensuulaisen Kataja Basketin ottelutapahtuman asiakaskokemuksia, sekä selvittää miten sitä voi parantaa. Opinnäytetyön kohderyhmäksi valikoitui naiskatsojat toimeksiantajan ...