Haku
Viitteet 1-7 / 7
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Projektinjohtopalvelun kysynnän kasvattaminen : Liiketoiminnan kehittäminen ja kasvu kulkevat käsi kädessä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella keinoja, joita aloittava yritys, toimintansa kehittämisen takia lähtee markkinoimaan jalostamaansa palvelutuotetta ja lisäämään tuotteelleen ostajia. Työssä pohdiskellaan ...
Developing JKS Products Ltd : Investing in equipment and work environment
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin Ylivieskassa toimivalle JKS Products Ltd -yritykselle. Tämä opinnäytetyö oli osa projektia, jonka tarkoitus oli tutkia ja löytää keinoja kehittää ja kasvattaa yrityksen liiketoimintaa. JKS Products Ltd ...
Laivaseminaarin järjestäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi : Kohderyhmänä Digi- ja väestötietoviraston asiakkaat
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Väestörekisterikeskus. Väestörekisterikeskus, maistraatit sekä Itä-Suomen aluehallintovirastossa toiminut Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyvät ...
Tunturi taskussa : Uusi matkailukeskusmedia-applikaatio
(2023)
Opinnäytetyön tutkimusaiheen ja toimeksiannon antoi Hilla Group Oyj. Työn aihe oli tutkia uudenlaisen matkailumedian tarvetta ja sitovuutta Lapin alueella sekä idean mahdollista jalostamista muualle Suomeen. Tutkimus ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case Yritys X
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma yritykselle X. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kvantitatiivinen tutkimus, jossa selvitetään miten yritysten sosiaalisen median markkinointi aiheuttaa ...
Työvoimakoulutusten järjestäminen asiakaskeskeisesti
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ammatillisia työvoimakoulutuksia valmistellaan asiakaskeskeisesti. Työttömällä työnhakijalla on varaa valita, että mihin työvoimakoulutukseen hän haluaa osallistua. ...