KoulutusalaKajaanin ammattikorkeakouluLiiketalous, hallinto ja markkinointi
Viitteet 21-40 / 1136
-
Analyzing the appeal of collaboration events in MMORPGs among university students
(2020)The thesis aimed to determine if collaboration events are effective in attracting university students into playing Massively Multiplayer Online Role-Playing Games (MMORPGs). The thesis has no commissioner. This topic was ... -
Analyzing the Structure and Curriculum of English-Taught Master's Programs in Sustainability at Finnish Universities
(2023)Sustainability has emerged as a critical field of study in response to global environmental and societal challenges. With the increasing urgency to address global sustainability challenges, higher education plays a crucial ... -
The Art of Optimization : Case: Valmet's Wastewater Applications
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)Besides wanting to reach the targeted audience rapidly, it is important to communicate efficiently, and be present when consumers engage in a search. Search engine optimization (SEO) combined with search engine advertising ... -
Artificial Intelligence Solutions in Finnish Health-Tech SMEs: Usage, Needs, and Challenges
(2023)This thesis explores the current utilization level of AI within Finnish healthtech SMEs and uncovers the challenges they face in adopting and developing AI. The researcher collected data through semi structured interviews ... -
Arvonlisäveron alennuskokeilun vaikutukset parturi-kampaamoihin
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2010)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää parturi-kampaamoyrittäjien käsityksiä heidän alaansa koskevasta arvon-lisäverotuksesta. Vuosina 2007 - 2010 Suomi oli osallistunut työvoimavaltaisten alojen arvonlisäveron alennuskokeiluun, ... -
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle liiketoimintamuotoilua hyödyntämällä – suuntana asiakastoimintamalli
(2023)Tämän kehittämistyön aiheena on asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle. Työn lähestymistapa on tapaustutkimus (case study research). Kehittämistyön tehtävänä on löytää kohdeverkkokaupan (anonyymi) arvonlähteitä ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen henkilöstöpalveluyrityksessä – Case: Worker Pohjois-Suomi Oy
(2022)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on henkilöstöpalveluyritys Worker Pohjois-Suomi Oy, joka on perustettu Oulussa vuonna 2020. Työn tavoitteena oli määritellä yrityksen B2B-tavoiteasiakaskokemus, joka ohjaa yrityksen ... -
Asiakaskokemuksen parantaminen katsastusalan yrityksessä palvelumuotoilua hyödyntämällä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaskokemuksen parantaminen autokatsastusalan yrityksessä palvelumuotoilun avulla. Pidemmällä tähtäimellä kyse oli kannattavuuden ja kilpailukyvyn parantamisesta. Asiakkaalle täytyy muodostua ... -
Asiakaskokemuksen parantaminen — Case: Raskone Oy
(2020)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Raskone Oy. Raskone Oy on valtakunnallinen raskaankaluston ja pakettiautokaluston korjaamo, jolla on Suomessa 19 toimipistettä. Yrityksessä on toiminut noin neljän vuoden ajan sisäinen ... -
Asiakaskokemusmittarin kehittäminen - Case Yritys X
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Yritys X:n asiakaskokemuksen johtamista. Opinnäytetyön konkreettisena tarkoituksena oli kehittää työkalu, jonka avulla yrityksen johto voi rakentaa yrityksen strategiaa ... -
Asiakaskäyttäytymisen muutos digitalisaation myötä Säästöpankissa
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on uudistaa Säästöpankki Optian Kajaanin palvelupistettä. Digitalisaation myötä toimeksiantaja toivoi, että osan palveluista voisi ulkoistaa palvelupisteeltä muualle. Tarkoituksena oli ... -
Asiakaslähtöisen asiakaspalvelun kehittäminen Mikkelin kaupungilla; case Lupapalvelut
(2023)Tiivistelmä Tekijä: Seppänen Terhi Työn nimi: Asiakaslähtöisen asiakaspalvelun kehittäminen Mikkelin kaupungilla: case Lupapalvelut Tutkintonimike: Tradenomi (YAMK) Tietojenkäsittelyn ja liiketoimintaosaamisen ... -
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ... -
Asiakaslähtöisyys OP Ryhmän digitaalisissa sijoituspalveluissa : Case OP Kainuu
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on OP Kainuu. OP Kainuu on OP Ryhmään kuuluva itsenäinen aluepankki, joka tarjoaa asiakkailleen mm. rahoitus-, sijoitus-, ja vakuutuspalveluita. Opinnäytetyö on tutkimus OP Ryhmän ... -
ASIAKASPALVELU MUUTOKSESSA
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Kelan Kainuun vakuutuspiirin asiakaspalveluryhmään kuuluvien henkilöiden kokemuksia organisaatiomuutoksesta ja siitä, miten he jaksavat työssään muutostilanteessa. Asiaa tutkittiin, koska ... -
Asiakastoiveet tuotekehityksen perustana
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön aiheena oli asiakastoiveiden saaminen tuotekehitykseen jälleenmyyjiltä. Toimeksiantajana toimi Porokylän Leipomo Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kaupoilta ympäri Suomen, miten usein ja millaisia ... -
Asiakastyytyväisyys Kajaanin ammattikorkeakoulun kirjaston palveluihin
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ottaa selvää Kajaanin ammattikorkeakoulun kirjaston palveluiden asiakastyytyväisyydestä. Asiakkaiden mielipiteitä kartoitettiin yhteis- ja kaukolainauksen, lainauskäytäntöjen, tilojen ... -
Asiakastyytyväisyys Kajaanin Expertillä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ottaa selvää Kajaanin Expertin asiakkaiden tyytyväisyydestä asiakaspalveluun ja myymälän viihtyvyyteen. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena jossa asiakkailta kysyttiin ... -
Asiakastyytyväisyyskysely kauppakeskus Zeppelinille
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö tehtiin Kauppakeskus Zeppelinille asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Kyseessä on tutkimus, jonka tuotoksena oli asiakastyytyväisyyskysely ja sen analysointi. Tutkimuksen avulla Zeppelinin johto näkisi ... -
Asiakastyytyväisyyskysely nimenmuutospalvelua käyttäneille asiakkaille: Case Digi- ja väestötietovirasto
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Digi- ja väestötietovirasto, joka käsittelee valtakunnallisesti nimiasioita. Keväästä 2019 lähtien nimenmuutoshakemuksen on voinut tehdä sähköisesti sähköisessä nimenmuutospalvelussa. ...