KoulutusalaKajaanin ammattikorkeakouluMatkailu

    • Asiakastyytyväisyys case – Kalajoki Keskusvaraamo 

      Holopainen, Natalie (2022)
      Asiakastyytyväisyys on yksilöllinen kokemus, jota ohjailee moni sekä sisäinen- että ulkoinen tekijä. Vaikka teknologia kehittyy huimaa vauhtia, ja itsepalvelu verkkoalustoilla yleistyy, voi ammattitaitoinen asiakaspalvelu ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS PUOLANKAJÄRVI CAMPING -LOMAKYLÄSSÄ 

      Korhonen, Kirsi (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyöni käsittelee Puolankajärvi camping -lomakylän asiakastyytyväisyystutkimusta joka toteutettiin kesällä 2008. Kysely ajoittui kesä-elokuulle. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kuinka tyytyväisiä yrityksen ...
    • Asiakastyytyväisyys Ristijärven Pirtillä 

      Savikko, Taina (2021)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyden tutkiminen Ristijärven Pirtillä. Toimeksiantajana oli Ristijärven Pirtin yrittäjä, Mikko Ylijukuri. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Ristijärven Pirtin majoituspalveluita ...
    • Asiakastyytyväisyys, Runnin Kylpylän ravintola Mamselli 

      Tanttu, Tiia (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyössä tutkitaan asiakkaiden tyytyväisyyttä Runnin Kylpylän ravintola Mamselliin. Ravintola Mamsellissa ei ole sen yli kolmenkymmenen toimintavuoden aikana aiemmin toteutettu vastaavaa tutkimusta, joten se oli ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely - Lauttasaaren liikuntakeskus 

      Karjalainen, Elina (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
      Opinnäytyöni on asiakastyytyväisyyskysely Lauttasaaren liikuntakeskukselle. Tutkimusongelmana oli selvittää maaliskuussa 2008 uusiin tiloihin muuttaneen liikuntakeskuksen asiakkaiden tyytyväisyyttä uusiin tiloihin, ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Fazer Amican uuteen opiskelijaravintolaan Savon ammatti- ja aikuisopistolle 

      Veid, Tytti (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Fazer Food Services avasi uuden Amica-ravintolan Iisalmeen Savon ammatti- ja aikuisopistolle helmikuussa 2012. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia opiskelijoiden ja henkilökunnan ennakkokäsityksiä Amica-ravintoloista, ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Kahvila Muruselle 

      Herranen, Annukka; Männikkö, Jan-Kristian (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön aiheena oli tutkia Kajaanissa sijaitsevan Kahvila Murusen asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan sekä palvelun, liiketilan ja tuotteiden laatuun. Tutkimuksen avulla haluttiin kehittää kahvilan toimintaa ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Kajaani Tanssii -tapahtumaan 

      Heikkinen, Paula; Kela, Hanna-Riitta (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kajaani Tanssii -tapahtuman yleisön, esiintyjien ja heidän koreografiensa ja huoltajiensa tyytyväisyyttä tapahtumaan ja sen palveluihin. Opinnäytetyö tehtiin tapahtumapaikkaan ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely majoituksen laadusta. Case: Kainuun Rastiviikko 

      Haataja, Petra-Pauliina; Kurula, Salla (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön aiheena on tutkia Kainuun Rastiviikon tarjoaman majoituksen laatua. Kyseessä on asiakastyyty-väisyystutkimus, joka toteutettiin kevään 2012 aikana. Vastaajina toimivat Kainuun Rastiviikolla kävijät. Tutkimus ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Original Sokos Hotel Valjuksen huoneista 

      Ilvonen, Petra (2021)
      Hotellihuoneet ovat osa asiakaskokemusta hotellivierailulla. Huone ja sen laatu vaikuttaa paljon asiakkaan tyytyväisyyteen. Opinnäytetyön käsittelee Original Sokos Hotel Valjuksen huoneiden laatua ja asiakastyytyväisyyttä. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskysely Scandic Kajanukselle 

      Lindgren, Milla (2022)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely Scandic Kajanukselle. Toimeksiantajana toimi Scandic Kajanus. Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella asiakkaiden tyytyväisyyttä hotellin sisustukseen, varustukseen ja ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely: Messukeskuksen näytteilleasettajapalvelu 

      Keränen, Annika (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aihe on asiakastyytyväisyyskyselyn tekeminen Messukeskus Helsingin näytteilleasettajapalvelulle. Ryhmä vastaa messujen näytteilleasettajien kysymyksiin puhelimitse, sähköpostitse ja kasvotusten ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case: Meriläisen Leipomo, Maikkulan myymälä-kahvila 

      Laitinen, Seija (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö on asiakastyytyväisyystutkimus Meriläisen Leipomon Maikkulan myymälä-kahvilaan Oulussa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Maikkulan myymälä-kahvilan tuotteisiin ja ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Cumulus Ouluun 

      Karppanen, Kati (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä Cumulus Oulun vapaa-ajan matkustajat ovat hotelliin, sen palveluihin ja henkilökuntaan. Haluttiin myös saada tietoa hotellin tarjoamista lisäpalveluista. ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS HOTELLI JA RAVINTOLA PALJAKAN PERHEASIAKKAILLE 

      Paulomäki, Kaisa-Mari (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2005)
      Opinnäytteen tarkoituksena oli selvittää talvisesongin 2004 aikana Hotelli ja Ravintola Paljakassa vierailleiden perheasiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun. Heiltä toivottiin myös kehittämisehdotuksia palvelun ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Hotelli Tulikettuun 

      Rautiainen, Noora (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Tulikettuun ja sen tarjoamiin palve-luihin. Tutkimus suoritettiin helmi-maaliskuussa 2011. Tutkimus toteutettiin kahdella eri tavalla, ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Kainuun Ravirata Oy:lle 

      Wahlsten, Elisa (2019)
      Tämän opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Kainuun Ravirata Oy:ltä. Työn tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus ravien yleisölle. Raviurheilu Suomessa on kokenut muutoksia toimintaympäristössään. Paikan ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin Runoviikolle 2009 

      Piirainen, Erno (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyyskysely Kajaanin Runoviikko Sana ja Sävel -tapahtumalle. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Runoviikon eri osa-alueisiin, etsiä mahdollisia ongelmakohtia ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Narai hotelliin 

      Härkönen, Saara; Korja, Hanna (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ovatko asiakkaat tyytyväisiä Narai hotelliin ja sen tarjoamiin palveluihin. Asiakkaiden taustatietojen lisäksi kyselylomakkeessa kysyttiin kattavasti mitä palveluita asiakkaat ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Neste Sotkamolle 

      Kemppainen, Heli (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytteen aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus Hiukatti Oy Neste Sotkamolle. Tarkoituksena oli selvittää yrityksen asiakkaiden tyytyväisyys Neste Sotkamon tarjoamiin palveluihin sekä tätä kautta kartoittaa onko ...