- Selaus nimekkeen mukaan Kajaanin ammattikorkeakoulu
Viitteet 262-281 / 4567
-
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS ABC KAJAANIN LOUNASTUOTTEISTA
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ABC Kajaanin lounastuotteiden asiakastyytyväisyyttä. Tutkimusongelmana oli selvittää, miten tyytyväisiä asiakkaat ovat ABC Kajaanin lounastuotteisiin ja palveluun. Tutkimus ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Cumulus Ouluun
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä Cumulus Oulun vapaa-ajan matkustajat ovat hotelliin, sen palveluihin ja henkilökuntaan. Haluttiin myös saada tietoa hotellin tarjoamista lisäpalveluista. ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS FINFUN OY:N PALVELUNTUOTTAJILLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää FinFun Oy:n toiminnallista ja teknistä laatua, palveluympäristöä, varausjärjestelmän toimivuutta, palveluntuottajien odotuksia ja kokemuksia heidän saamastaan palvelusta ja yleistä ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS HOTELLI JA RAVINTOLA PALJAKAN PERHEASIAKKAILLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2005)Opinnäytteen tarkoituksena oli selvittää talvisesongin 2004 aikana Hotelli ja Ravintola Paljakassa vierailleiden perheasiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun. Heiltä toivottiin myös kehittämisehdotuksia palvelun ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Hotelli Tulikettuun
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Tulikettuun ja sen tarjoamiin palve-luihin. Tutkimus suoritettiin helmi-maaliskuussa 2011. Tutkimus toteutettiin kahdella eri tavalla, ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus K-supermarket Kuhmo
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)Tutkimuksen toimeksiantajana oli Aug. Korhonen Oy nimen alla toimiva K-supermarket Kuhmo. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys Kuhmon K-supermarketin tuotevalikoimaan ja saatavuuteen, hinnoitteluun ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Kainuun Ravirata Oy:lle
(2019)Tämän opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Kainuun Ravirata Oy:ltä. Työn tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus ravien yleisölle. Raviurheilu Suomessa on kokenut muutoksia toimintaympäristössään. Paikan ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin Coffee Houseen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyömme aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin Coffee Houseen. Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä kahvilan tuotteisiin, palveluihin ja palveluympäristöön. ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin K-Citymarket kassa- ja käyttötavaraosastoille.
(2020)Opinnäytetyön aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus, jonka toimeksiantajana oli Kajaanin K-Citymarket. Tutkimuksessa keskityttiin asiakkaiden tyytyväisyyteen kassa- ja käyttötavaraosastojen osalta. Tavoitteena oli ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS KAJAANIN LADY LINELLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kajaanin Lady Linen asiakastyytyväisyyttä. Kysely lähetettiin kaikille 500:lle kuntokeskuksen jäsenelle postitse keväällä 2007. Vastauksia saatiin 124 kappaletta. ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS KAJAANIN LINNAN-KULTA OY:LLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys Linnan-Kullan tuotevalikoimaan ja hinnoitteluun, sekä palvelun laatuun. Tavoitteena oli myös selvittää havainnointitutkimuksen avulla miten Kajaanissa ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin Runoviikolle 2009
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyyskysely Kajaanin Runoviikko Sana ja Sävel -tapahtumalle. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Runoviikon eri osa-alueisiin, etsiä mahdollisia ongelmakohtia ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS KAJAANIN WETTERI OY:LLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin Wetteri Oy:lle. Kajaanin Wetteri Oy toimii myös tutkimuksen toimeksiantajana. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Keskustan Hammaslääkärit Oy:lle
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)Keskustan Hammaslääkärit Oy on Jyväskylässä toimiva hammaslääkäriasema. Keskustan Hammaslääkärit perustettiin vuonna 1984 ja keväällä 2008 yritys muutti uusiin toimitiloihin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Kylmän ratsastustallille
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa Kylmän ratsastustallin asiakkaiden tyytyväisyystasoa. Lisäksi tutkimuksen avulla haluttiin selvittää tallin puitteisiin ja toimintaan liittyviä kehityskohteita. Pääpaino tutkimuksessa ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Narai hotelliin
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ovatko asiakkaat tyytyväisiä Narai hotelliin ja sen tarjoamiin palveluihin. Asiakkaiden taustatietojen lisäksi kyselylomakkeessa kysyttiin kattavasti mitä palveluita asiakkaat ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Neste Sotkamolle
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytteen aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus Hiukatti Oy Neste Sotkamolle. Tarkoituksena oli selvittää yrityksen asiakkaiden tyytyväisyys Neste Sotkamon tarjoamiin palveluihin sekä tätä kautta kartoittaa onko ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Night Valjuksessa
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)Opinnäytetyömme on asiakastyytyväisyystutkimus Night Valjukseen. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys yökerhon palveluihin ja tuotteisiin sekä heidän mielipidettään ravintolan yleisilmeestä. ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS OJAVUON TAIMITARHALLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Ojavuon Taimitarhan Kajaanin toimipisteen asiakastyytyväisyys. Kyseiseen yritykseen ei ole koskaan aikaisemmin tehty asiakastyytyväisyyden mittausta. Tavoitteena oli saada selville mitä ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle
(2020)Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä ...