Haku
Viitteet 1-5 / 5
C++:n ja Blueprintin yhteiskäyttö Unreal-pelimoottorissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selkeyttää, miten C++-koodi ja Blueprintit toimivat yhdessä Unreal-pelimoottorissa ja miten valinta erilaisissa tilanteissa näiden välillä tehdään. Yhteiskäytön avulla voidaan saavuttaa sujuva ...
Mission Creator Plug-in, a Developer Tool for Unreal Engine 4
(2021)
The subject for this thesis came from a German company called NeXR Technologies, more specifically from the VR software development department VRiday. The purpose of the thesis was to create a plug-in for Unreal Engine 4, ...
Kääntäjäoptimointi ja C++20 [[likely]]- ja [[unlikely]]-attribuutit
(2021)
Tässä työssä tutustuttiin C++20-standardin [[likely]]- ja [[unlikely]]-kääntäjäattribuutteihin ja niiden suorituskykyvaikutuksiin sekä niihin liittyviin teoria-aiheisiin, kuten kääntäjäoptimointiin ja C++:aan. C++:aa ...
Developing a Game Debugger with Unreal Engine 4
(2021)
The objective of this thesis is to build a game debugger tool for a game studio called Still Running, which is based in Helsinki, Finland. The tool is developed within Unreal Engine 4, along with their current project. For ...
Stereokuvantamisen menetelmät
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin Raute Oyj:n toimeksiantona. Työn tavoitteena oli toteuttaa stereokuvantamisjärjes-telmä, joka tuottaa kameran alla liikkuvasta viilusta kuvavirtaa, syvyyskartan sekä laskee siitä pistepilven. Näitä ...