Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sisäisen viestinnän kehittäminen Case Tilitoimistoyritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on sisäisen viestinnän kehittäminen tilitoimisto X. Tilitoimistossa työskentelee 24 työntekijää eri toimipisteissä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kohdeorganisaation henkilöstön näkemystä ...
Viestintästrategia yrityksen strategian toteuttamisen työvälineenä: Case Mellano Oy
(2020)
Viestinnän kenttä on murroksessa ja muuttuu jatkuvasti vallitsevassa digiajassamme. Voidaan jopa sanoa, että yritysten perinteistä viestintäosastoa ei enää ole. Erityisesti viestintäkanavat ja yritysten toimintaympäristö ...
Sisäinen markkinoinnin ja sisäisen viestinnän tilan selvittäminen ja kehittäminen Imagon-konsernissa
(2020)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kohdeyrityksen sisäisen markkinoinnin ja sisäisen viestinnän tila kyselytutkimusmenetelmää hyödyntäen, ja kartoittaa tarvittavat kehitystoimenpiteet. Kohdeyrityksenä oli ...
Ulkoisen viestinnän kehittäminen nonprofit-organisaatiossa – Case Rieska-Leader ry
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Rieska-Leader ry:n ulkoista viestintää yhdistyksen tunnettuuden parantamiseksi. Opinnäytetyössä tehtiin kehittämistehtävänä päivitetty viestintäsuunnitelma ja viestintäkalenteri ...
Kohti parempaa työyhteisöviestintää Kuusamon kaupungin peruskouluissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee työyhteisöviestinnän kehittämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Kuusamon koulujen johdolle ja lähiesihenkilöille omaan työyhteisöön sovellettava malli viestinnän tehostamiseen ja ...
Kuntaviestinnän nykytila ja kehittämistarpeet Sotkamon kunnan viestintäsuunnitelman lähtökohtana
(2023)
Muutokset ympärillämme vaikuttavat toimintaamme ja viestintäympäristöömme yhä nopeammin, mikä edellyttää toimintatapojen tarkastelua ja uudelleen määrittelyä. Muutokset heijastuvat myös kohderyhmien viestintätarpeisiin, ...