Haku
Viitteet 1-10 / 521
Videopeligrafiikka osana videopelin immersiota
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin immersioon vaikuttavia tekijöitä videopelissä, kuten läsnäolon tunnetta sekä pelaajan osallistumisen malleja, ja kuinka nämä näkyvät videopeligrafiikassa. Videopeligrafiikka on kehittynyt hyvin ...
Starting a Game Studio
(2020)
The purpose of this thesis was to create a theoretical foundation for starting a game studio by researching the game industry and business planning, and to follow the process of starting a game studio in practice all the ...
YouTube as a Career and a Marketing Tool
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia YouTubea sekä ammattina että työkaluna. Työssä tutkitaan, mikä ajaa katsojia katsomaan sisältöä, millainen sisältö onnistuu parhaiten, ja kuinka YouTubea voidaan parhaiten käyttää ...
Mobiilikäyttöliittymän toteuttaminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka käyttöliittymää tulee lähteä suunnittelemaan mobiililaitteille. Käyttöliittymä on näytöllä oleva objekti, jonka kanssa pelaaja voi olla vuorovaikutuksessa, vuorovaikutus voi olla esimerkiksi ...
Striimausteknologian hyödyntäminen peliyrityksen markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää tietoa ja historiaa peliaiheiseen striimaamiseen ja nykyisiin mainontatekniikoihin liittyen, sekä mahdollisimman laajat ohjeet siihen, miten striimaamista voi hyödyntää peliyritysten markkinoinnissa. ...
Digital Marketing Implementation Plan for Kainuun Aalto
(2019)
The purpose of the thesis was to create a digital marketing implementation plan for Kainuun Aalto.
Aalto community college, a department of Kainuun Aalto Center of Expertise, was seeking to attract a new market segment: ...
Sydämen 3D-mallinnus ja sen animointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä tyylitelty, mutta anatomisesti korrekti 3D-malli ihmisen sydämestä ja sen poikkileikkaus. 3D-malli animoitiin myös näyttämään oikeanlainen sydämen mekaaninen pumppaustoiminta. ...
Videopelit ja taide
(2019)
Videopelien suosio on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisten vuosikymmenien aikana näiden kehittyessä osaksi nykykulttuuria. Näiden voidaankin katsoa käyvän läpi samankaltaista renesanssia vakavasti tulkittavaksi taidemuodoksi ...
Crunch pelialalla ja sen vaikutukset
(2020)
Tämän työn tarkoituksena on tarkentaa, mitä termi crunch tarkoittaa, miten se voi alkaa yrityksessä ja miten se vaikuttaa niin työntekijöihin kuin yritykseen. Crunchin terveydellisissä vaikutuksissa otetaan huomioon varsinkin ...
Videopelin muuntaminen yhteensopivaksi virtuaalitodellisuuteen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi virtuaalitodellisuuspelin tekemisen haasteet ja huomiokohdat, kun peli valmistetaan olemassa olevan peliin pohjautuen.
Teoriaosuudessa perehdytään lyhyesti virtuaalitodellisuuden ...