Haku
Viitteet 1-10 / 23
Perehdytysohjelman kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii johtava myynnin- ja asiakaspalvelun yritys. Työn tarkoituksena oli kehittää ja päivittää toimipaikkakohtainen perehdyttämisohjelma myynnillisen asiakaspalvelun toiminteeseen. Samalla ...
Laatukäsikirja Autohuolto Karppinen Oy:lle
(2020)
Tiivistelmä
Tekijä: Lankila Satu
Työn nimi: Laatukäsikirja Autohuolto Karppinen Oy:lle
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK), liiketalous
Asiasanat: laatu, laatukäsikirja, asiakaspalvelu, laatujärjestelmä
Tämän opinnäytetyön ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kainuun Ravirata Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Kainuun Ravirata Oy:ltä. Työn tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus ravien yleisölle. Raviurheilu Suomessa on kokenut muutoksia toimintaympäristössään. Paikan ...
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)
Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ...
Tuotetuntemusta tutkimalla kehitystä lisämyyntiin – RTG Sales Contact Center
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli kartoittaa RTG Sales Contact Center myyntivirkailijoiden tuotetietämystä ja pyrkiä kehittämään sitä asiantuntevammaksi sen yritysasiakkaan myymien lisäpalveluiden osalta. Lisäksi näiden avulla ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin K-Citymarket kassa- ja käyttötavaraosastoille.
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus, jonka toimeksiantajana oli Kajaanin K-Citymarket. Tutkimuksessa keskityttiin asiakkaiden tyytyväisyyteen kassa- ja käyttötavaraosastojen osalta. Tavoitteena oli ...
Asiakastyytyväisyyskysely Kahvila Porinalle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Kahvila Porinan asiakkaiden asiakastyytyväisyys niin palvelusta, tuotevalikoimasta, näkyvyydestä kuin viihtyvyydestä. Pääasiallisena tavoitteena oli kerätä asiakkailta mielipiteitä ...
Finanssipalveluidentarjoajan valintaan vaikuttavat tekijät : Kainuun Osuuspankin henkilöasiakkaiden syyt pankin vaihtoon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia henkilöasiakkaiden syitä pankkipalveluiden tarjoajan valintaan. Työn toimeksiantajana toimi Kainuun Osuuspankki, joka on OP Ryhmään kuuluva aluepankki. Tutkimuksen aineisto kerättiin ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle
(2020)
Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä ...