Haku
Viitteet 1-10 / 78
Vuokatti Uphill Run – Ylämäkijuoksukilpailun kehittäminen Halti Outdoor Weekend tapahtumaviikonlopun yhteyteen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin Vuokatti Uphill Run ylämäkijuoksukilpailu Vuokatinvaaroille Halti Outdoor Weekend tapahtuman yhteyteen. Tapahtumasta tehtiin valmis tuote, jota toimeksiantaja voi kehittää ...
Striimausteknologian hyödyntäminen peliyrityksen markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää tietoa ja historiaa peliaiheiseen striimaamiseen ja nykyisiin mainontatekniikoihin liittyen, sekä mahdollisimman laajat ohjeet siihen, miten striimaamista voi hyödyntää peliyritysten markkinoinnissa. ...
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Lasten liikuntaleirien kehittäminen Palokan Ilo, voimistelu ja liikunta ry:llä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää lasten liikuntaleirituote voimisteluseura Palokan Ilo, voimistelu ja liikunta ry:lle. Opinnäytetyössä selvitettiin, miten leiritoimintaa voidaan kehittää asiakaslähtöisesti ja miten ...
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia henkilöstöravintola Salpakeskukselle digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon opas, joka tarjoaa erilaisia ideoita tuleviin kampanjoihin ja vinkkejä onnistuneeseen ...
Brändin kansainvälistäminen Ruotsin markkinoille digimarkkinoinnin avulla Case: Utua Finland Oy
(2020)
Yritykset kansainvälistyvät monista eri syistä. Kansainvälistyminen tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liiketoiminnan merkittävään laajentamiseen ja jopa moninkertaistamiseen. Kansainväliset markkinat houkuttelevat uusia ...
Lähtökohta-analyysit, Yritys X
(2020)
Markkinoinnilla on suuri rooli yrityksen liiketoiminnassa ja se on yksi tärkeimmistä menestystekijöistä. Yrityksen on tärkeää tuntea omat vahvuutensa ja toimintaympäristönsä. Kokonaisuuksien ja markkinoinnin peruslähtökohtien ...
Instagram-tilin luominen ja käyttöönotto Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayritys Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle toimiva ja käyttöön otettava Instagram-tili, jota voidaan hyödyntää jatkossa markkinointikanavana ja esimerkiksi tiedotuskanavana. ...
3D-hahmoanimaation luominen mainostukseen ja sen tehokkuuden mittaaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutustua ammattimaiseen 3D-animaation työnkulkuun, käyttää tuotettua animaatiota mainoskampanjassa ja analysoida kampanjan tuloksia mainostuksen tehokkuuden parantamiseksi ...
Sosiaalisen median sisältöstrategian luominen Sp-Koti Kajaanille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Sp-Koti Kajaanille, Kainuun Kodikas Oy LKV:lle sisältöstrategia sosiaalisen median markkinointia varten. Tätä sosiaalisen median strategiaa yritys voi hyödyntää työkalunaan ...