Haku
Viitteet 1-10 / 1747
Videopeligrafiikka osana videopelin immersiota
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin immersioon vaikuttavia tekijöitä videopelissä, kuten läsnäolon tunnetta sekä pelaajan osallistumisen malleja, ja kuinka nämä näkyvät videopeligrafiikassa. Videopeligrafiikka on kehittynyt hyvin ...
Työhyvinvoinnin vaikutus yrityksen menestykseen: Case 20 koillismaalaisen Pk-yrityksen yrittäjien ja esimiesten kokemuksia
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kahdenkymmenen koillismaalaisen Pk-yrityksen yrittäjien ja esimiesasemassa toimivien henkilöiden työhyvinvointia ja heidän kokemuksiaan, miten se mahdollisesti vaikuttaa liiketoiminnan ...
Integration of a start-up company into its market
(2020)
Businesses and especially start-ups, face significant problems while integrating into their target market. In this context, market integration definition is the extent to which a company remains profitable and relevant in ...
Rekrytoinnin digitalisointi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suuren suomalaisen IT -alan yrityksen, Bittium Wireless Oy:n, rekrytoinnin digitalisointi. Yritykselle luotiin digitalisoidut versiot työnhakuprosessin yhteydessä tehtävistä tasokokeista ...
Motivaatiotekijöiden kartoittaminen CASE-Yritys
(2020)
Tämän opinnäytetyö tehtävä oli löytää työntekijöiden motivaatiotekijöitä kohdeyrityksessä. Toimeksiantaja oli it-alan yritys, jossa työskenteli 20 työntekijää, joihin tutkimus kohdistui. Tavoitteena oli löytää ne ...
IP-verkon suorituskyvyn mittaamisjärjestelmä
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Bittium Wireless Oy:lle, jonka tuotteisiin lukeutuvat taktisen tiedonsiirron tuotteet, kuten taktinen runkoverkko. Työn tavoitteena oli kehittää kyseisen verkon suorituskykyä mittaava ...
Hoito- ja kunnossapitotasojen tarpeenarviointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa koneiden kiinteiden hoitotasojen ja pääsyteiden tarpeen arviointiin vaikuttavia tekijöitä yleisellä tasolla. Opinnäytetyö pohjautuu koneturvallisuuden vakiintuneisiin käytäntöihin ...
Starting a Game Studio
(2020)
The purpose of this thesis was to create a theoretical foundation for starting a game studio by researching the game industry and business planning, and to follow the process of starting a game studio in practice all the ...
Rekrytoinnin ja työnantajan juridisten velvollisuuksien tietopaketti ensimmäistä työntekijää palkkaavalle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä uuden työntekijän rekrytointiprosessiin, työnantajan juridisiin velvollisuuksiin, työntekijästä aiheutuviin kustannuksiin ja mahdollisiin yrityksen tukimuotoihin. Opinnäytetyön ...
Maarakennusyrityksen tarjouslaskentaohjelma
(2020)
Rakennusalalla kilpailutilanne on kiristynyt kovasti viime vuosina. Yrityksillä on kovat paineet saada tarjottua urakoita kannattavaan hintaan ja voittomarginaalit eivät ole kovin suuria. Tämän takia on tärkeää, että ...