Haku
Viitteet 1-10 / 11
Digital Marketing for Enhancing Education Export in Bangladesh: Challenges and Opportunities for KAMK
(2019)
This research aims at exploring the challenges and opportunities that may be faced by KAMK if the university goes for promoting education export in Bangladesh using digital marketing. Education export has become a common ...
City Conventions and Their Impact on the Sokos Hotels St. Petersburg Performance
(2020)
In St. Petersburg, thousands of city events are being organized annually, having a great influence on the tourist flow and hotel business. The aim of this thesis was to identify the types of MICE that Sokos Hotels Group ...
Huoneistotietojärjestelmän käyttöönotto ja muutosjohtaminen asiakasrajapinnassa
(2021)
Suomessa ollaan siirtymässä paperisten osakekirjojen maailmasta sähköiseen rekisteriin. Vuoden 2019 alusta otettiin käyttöön sähköinen huoneistotietojärjestelmä. Järjestelmään kootaan vähitellen tiedot taloyhtiöistä, ...
Palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen matkailijoille
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kainuun Tähti Oy, tuttavallisemmin Neste Kontiomäki. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen teoriaa sekä tutkittiin matkailun eri motiiveja. Työn tarkoituksena ...
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Esports, Motorsports and Simracing
(2023)
This thesis discusses the complex effects of the Coronavirus pandemic on esports, motorsports, and sim racing, three unmistakable however interconnected domains of sports and entertainment. Before the pandemic, esports, ...
Effects of Caffeine on Performance in Esports
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kofeiinin vaikutusta suorituskykyyn e-urheilussa. Tutkimuksessa kerättiin dataa jota analysoimalla osoitetaan pitäisikö e-urheilijan käyttää kofeiinia jos hän haluaa optimoida ...
Central Europe University market mapping: How Universities are attracting high school students
(2022)
This thesis was conducted as a part of my Bachelor of Business Administration degree at Kajaani University of Applied Sciences. The research aimed to create an international marketing plan for the commissioning party – ...
Työhyvinvointi "uudessa normaalissa" ja sen kehittäminen
(2022)
Työhyvinvointi on noussut keskeiseksi puheenaiheeksi koronaepidemian muuttaessa toimistotyöskentelyn etätyöskentelyksi. Tutkimuksen keskiössä oli toimeksiantajaorganisaatiossa toteutettava hybridityöskentelymalli, jossa ...
Sosiaalisen median päivittäminen Ristijärven 4H-yhdistykselle
(2022)
Opinnäytetyön ideana on sosiaalisen median päivittäminen nykyaikaan eettisiä arvoja kunnioittaen. Työ on tehty toimeksiantona Ristijärven 4H–yhdistykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena kehittämistyönä.
...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Kansallisteatterille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Kansallisteatterissa esitettävään produktioon Lear, joka on Tiina Puumalaisen ja Teppo Järvisen moderni tulkinta Shakespearen ...