Haku
Viitteet 1-10 / 29
Koillismaan Osuuskaupan asiakasomistajien S-mobiilin käytön edistäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli edistää S-mobiilin käyttöä Koillismaan Osuuskaupan asiakasomistajien keskuudessa. Koska Koillismaan Osuuskaupan vuoden 2020 strategiassa painotettiin digitaalisuutta ja S-mobiilia, kiinnitettiin ...
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)
Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ...
Finanssipalveluidentarjoajan valintaan vaikuttavat tekijät : Kainuun Osuuspankin henkilöasiakkaiden syyt pankin vaihtoon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia henkilöasiakkaiden syitä pankkipalveluiden tarjoajan valintaan. Työn toimeksiantajana toimi Kainuun Osuuspankki, joka on OP Ryhmään kuuluva aluepankki. Tutkimuksen aineisto kerättiin ...
Asiakaskokemuksen parantaminen — Case: Raskone Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Raskone Oy. Raskone Oy on valtakunnallinen raskaankaluston ja pakettiautokaluston korjaamo, jolla on Suomessa 19 toimipistettä. Yrityksessä on toiminut noin neljän vuoden ajan sisäinen ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle
(2020)
Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä ...
Palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen matkailijoille
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kainuun Tähti Oy, tuttavallisemmin Neste Kontiomäki. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen teoriaa sekä tutkittiin matkailun eri motiiveja. Työn tarkoituksena ...
Elämyksellisen asiakaskokemuksen tuottaminen ja brändin vahvistaminen – case Sisustusliike x
(2021)
Kivijalkamyymälät ovat yleistyneen nettikaupan myötä muutoksessa ja monelta paikkakunnalta pienet liikkeet häviävät yksi toisensa perään. Pahimmissa skenaarioissa on ennustettu jopa tuhansien liikkeiden häviävän katukuvasta ...
Lisäarvon tuottaminen tilitoimistossa - Case Yritys X Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tilitoimisto voi kehittää palveluaan tuottamalla lisäarvoa asiakkailleen. Opinnäytetyössä tutkittiin, mitä lisäarvo tarkoittaa, kuinka lisäarvoa voidaan tuottaa ...
Kumppanuuksien merkitys pankin yritysrahoituksessa
(2021)
Muuttuva toimintaympäristö haastaa perinteisen pankin toimintaa. Yritysrahoitukseen on kohdistunut suu-ria muutoksia jo 2010-luvulta lähtien ja niitä on lisää luvassa. Tämän kehittämistehtävän tavoitteena on sel-vittää ...