Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kajaani City Trail -polkujuoksukilpailun markkinoinnin kehittäminen : kohdistettu sisältömarkkinointi urheilutapahtumassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on reflektoida Kajaanissa vuonna 2019 järjestetyn Kajaani City Trail -polkujuoksutapahtuman onnistuneisuutta. Reflektoinnin pohjalle muodostettiin ratkaisuja, joilla pyrittiin korjaamaan ...
Kävijätutkimus Hannoverin joulutorilla suomalaisessa joulukylässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli suomalaiseen joulukylään tehty kävijätutkimus, joka toteutettiin vuonna 2019 Hannoverin joulutorilla. Toimeksiantaja työssä oli joulukylän järjestäjä, Kalevala Spirit Oy. Työn tarkoituksena oli ...
Kyselytutkimuspohjan luominen Ruka-Kuusamo Matkailu ry:lle : tapahtumakohtaisen kokonaislaadun mittaaminen & analysointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kvantitatiivinen työkalu, joka auttaa toimeksiantajaa paitsi havainnoimaan tapahtumiensa nykytiloja, mutta myös luomaan selkeät suuntaviivat tulevien vuosien tapahtumille. ...
VedenjakajaReitistön palvelupolun kartoitus
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tutkimus Pieksämäellä sijaitsevan VedenjakajaReitistön palvelupolun toimivuudesta ja sen toimeksiantajana toimi VedenjakajaReitistön Markkinointihanke, joka ajoittuu vuosille 2018-2019. Hanke toimii ...
Asiakastyytyväisyys case – Kalajoki Keskusvaraamo
(2022)
Asiakastyytyväisyys on yksilöllinen kokemus, jota ohjailee moni sekä sisäinen- että ulkoinen tekijä. Vaikka teknologia kehittyy huimaa vauhtia, ja itsepalvelu verkkoalustoilla yleistyy, voi ammattitaitoinen asiakaspalvelu ...
Asiakastyytyväisyys Ristijärven Pirtillä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyden tutkiminen Ristijärven Pirtillä. Toimeksiantajana oli Ristijärven Pirtin yrittäjä, Mikko Ylijukuri. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Ristijärven Pirtin majoituspalveluita ...
Kohti monikanavaista palvelukokemusta lemmikkialan yrityksessä.
(2021)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö on laadullinen tapaustutkimus, jossa edettiin palvelumuotoilun vaiheiden mukaisesti. Työn lähtökohtana oli kehittää toimeksiantajayrityksen Yritys X:n tarjoamaa asiakaskokemusta. Työ ...
Tallink Siljan ajoneuvomatkustajien asiakaskokemuksen parantaminen Länsiterminaali 2:ssa palvelumuotoilun avulla
(2022)
Opinnäytetyön päätavoitteena oli Tallink Siljan shuttleilla matkustavien ajoneuvomatkustajien asiakaskokemuksen parantaminen Länsiterminaali 2:ssa palvelumuotoilun avulla sekä palvelumuotoilulle ominaisesti myös ...
Luksuspalvelu hotellialalla
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin luksuspalvelua hotellialalla keskittyen majoituksen ja aamiaisen kontaktipisteisiin. Opinnäytetyöllä ei ollut toimeksiantajaa vaan se tehtiin kirjoittajien mielenkiinnosta aihetta kohtaan. ...
Kysely Holiday Club Katinkullan harrasteosakkaille vuorojen käytöstä
(2021)
Asiakastyytyväisyys on yrityksen toiminnan kannalta tärkeää. Uskolliset ja yrityksen palvelujen äärelle aina uudestaan palaavat asiakkaat takaavat menestyvän ja kannattavan yritystoiminnan. Asiakkaat eivät kuitenkaan palaa, ...