Haku
Viitteet 1-9 / 9
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Brändin kansainvälistäminen Ruotsin markkinoille digimarkkinoinnin avulla Case: Utua Finland Oy
(2020)
Yritykset kansainvälistyvät monista eri syistä. Kansainvälistyminen tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liiketoiminnan merkittävään laajentamiseen ja jopa moninkertaistamiseen. Kansainväliset markkinat houkuttelevat uusia ...
Retkeilyreittien digitaalinen markkinointi: Case: Outdoors Kainuu
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli kartoittaa talviretkeilyreittejä Ukkohallan alueelta ja tuottaa niistä digitaalista sisältöä retkeilyportaaliin. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimi Outdoors Kainuu -hanke. Tavoitteena oli ...
Suunnitelmallisesti tuotettujen sisältöjen vaikutus yrityksen näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Safarisuomen toimeksiannosta. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Safarisuomen markkinointia suunnittelemalla ja toteuttamalla suunnitelmallisia sisältöjä Safarisuomen Instagram-tilille. ...
Vinkkivideoita matkailijoille Kajaanista
(2023)
Työssä suunniteltiin ja toteutettiin kohdennetut markkinointivideot kahdelle kotimaan matkailijaryh-mälle. Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin kaupunki. Tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajalle kiinnostavaa, eri ...
Kajaanin somelähettiläiden sisällöntuotannon vuosikello ja ohjeistus
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa Kajaanin somelähettiläiden Instagram-tilin sisällöntuotantoa varten vuosikello ja ohjeistus. Tavoitteena oli tuottaa somelähettiläille päivitettävä ...
Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: case Sisustus Coocos
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä: Asunmaa Kirsi
Työn nimi: Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: Case Sisustus Coocos
Tutkintonimike: Restonomi (AMK), matkailun koulutusohjelma
Asiasanat: markkinointi, markkinointisuunnitelma, ...
Sosiaalisen median kuvien ja videoiden vaikutus matkakohteen valintaan Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyömme aiheena on Sosiaalisen median kuvien ja videoiden vaikutus matkakohteen valintaan Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden näkökulmasta. Tutkimuksen kohderyhmänä toimii Kajaanin ammattikorkeakoulun ...
Toimivat kuva- ja videopostaukset matkailumarkkinoinnissa: case: Koemarkkinointikampanja Kontiolahden kunnan Facebook- ja Instagram-sivuilla
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen kuva- ja videopostaus toimii matkailumarkkinoinnissa ja sen pohjalta laadittiin matkailun koemarkkinointikampanja Kontiolahden Facebook- ja Instagram-sivuilla. ...