Haku
Viitteet 1-6 / 6
JOHDANTO IBM SPEKTRIIN
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tavoite on tuottaa yleisen tason tekninen kuvaus IBM Spektri tuotteesta. Sen on myös
tarkoitus toimia osana Kajaanin Ammattikorkeakoulun tulevien IBM Spektri Akatemia kurssien
oppimateriaalia.
Työ ...
Äänirajapinnan toteutus Kajak3D-pelimoottoriin
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2010)
Kajak3D-pelimoottori on usean alustan pelimoottori, joka toimii Windows-, Maemo- ja iPhone-alustoilla. Sen on kehittänyt Kajaanin ammattikorkeakoulun pelilaboratorio. Sitä jaetaan ilmaiseksi Kainuun-alueen yritysten käyttöön. ...
Tietorakenteet ja algoritmit näkyvyystarkastelussa
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2010)
Nykyaikaisten 3d-pelien grafiikka on äärimmäisen monimutkaista. Nopeasta kehityksestä huolimatta tietokonelaitteisto ei pysty vastaamaan kaikkein vaativimpien reaaliaikaisten sovellusten kuten pelien vaatimuksiin. Pelien ...
VMware vRealize Business dynaamisena laskutusjärjestelmänä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Oulun Tietotekniikan toimeksiannosta suunnitella ja toteuttaa dynaamisen laskutuksen järjestelmä VMware vRealize Business -tuotteella. Työssä tutustutaan käyttötason seurannan käsitteeseen, ...
Implementing a Proxy Server for a Massively Multiplayer Online Role-playing Game
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2018)
In this Bachelor’s thesis, a proxy server was implemented for the in-development massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) MUTA. The objective was that the proxy server would be capable of hiding the game ...
Event Production in the Games Industry
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2017)
The objective of this bachelor’s thesis is to explain the different types of games industry events, how they differ from each other, what one can expect to gain from attending them, why the size and scope of the event ...