Haku
Viitteet 1-4 / 4
Etätodentamisen ohjelmistoparannukset Android-laitteelle
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää kolme lisäominaisuutta tietoturvallisen Android-laitteen etätodentamisohjelmistoon. Laitteen etätodentamisohjelmisto sisältää jo laitteen boot- ja factory-levyosioiden sekä tiettyjen ...
Extended JSON Configuration Tool –konfiguraatiotyökalun suunnittelu sekä toteutus
(2019)
Opinnäytetyö tutki JSON Schema -standardin hyödyntämistä JSON-formaattia noudattavien tiedostojen sisällön varmennuksessa. Lisäksi työssä suunniteltiin ja toteutettiin standardia hyödyntävä verkkoselainpohjainen työkalu, ...
2D-pelin kehittäminen Godot Enginellä
(2019)
Godot Engine on melko nuori ja huomiotta jäänyt pelimoottori. Silti se varsinkin vuosina 2017−2019 on kehittynyt melkoisesti ja on pian varteenotettava kilpailija jo tunnettujen Unity3D:n ja Unreal Engine 4:n rinnalla. ...
Creating a Kalevala Inspired Dark Fantasy Knight
(2019)
Tämä opinnäytetyö alkaa melko lyhyellä teoriaosuudella, jossa käsitellään projektissa tarvittavat työvaiheet. Tämän jälkeen on raporttiosuus, jossa seurataan työn päivittäistä etenemistä. Tämä projekti pitää sisällään: 2D ...