Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakastyytyväisyyskysely - Lauttasaaren liikuntakeskus
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Opinnäytyöni on asiakastyytyväisyyskysely Lauttasaaren liikuntakeskukselle. Tutkimusongelmana oli selvittää
maaliskuussa 2008 uusiin tiloihin muuttaneen liikuntakeskuksen asiakkaiden tyytyväisyyttä uusiin tiloihin, ...
Perehdyttämisoppaan kehittäminen OK-Matkojen keskukseen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotoksen a syntyi perehdyttämisopas OK-Matkojen keskukseen.
OK-Matkat Oy on toimeksiantaja opinnäytetyölle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää jo OK-Matkoilla olemassa
olevaa ...
Meeting Oulu- Kokous- ja kongressialan verkostoituminen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Oulun kokous- ja kongressialan palveluiden tarjoajien verkostoituminen. Tutkimuksessa
pyritään selvittämään, miten Meeting Oulun jäsenet kokevat verkostoitumisen ja sen tuomat mahdollisuud ...
Lähiruoan käytön mahdollisuudet matkailuyritysten ruokapalveluissa Kainuussa ja Koillismaalla
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää lähiruoan nykytila, mahdollisuudet ja esteet matkailuyritysten ravintoloiden
raaka-aineena. Kuinka suhtaudutaan lähiruoan käyttöön ja minkälaisilla perusteilla raaka-aine ...
PEREHDYTTÄMISKANSIO RUNNIN KYLPYLÄN VASTAANOTTOON JA KAHVIOON
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Opinnäytetyö käsittelee Runnin Kylpylän perehdyttämistä, ja tavoitteena oli tuottaa perehdyttämisen apuvälineeksi
perehdyttämiskansio Runnin Kylpylän vastaanottoon ja kahvioon. Perehdyttämiskansio tulee tarpeeseen,
koska ...
Turvallisuus osana laatua Iso - Syötteen rinnekeskuksessa
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Turvallisuuden rooli osana laadukasta palvelua rinnekeskuksissa on lisääntymässä koko ajan. Nykyaikaiset vaatimukset
viranomaisten ja asiakkaiden tahoilta velvoittavat yrityksiä panostamaan palveluidensa turvallisuuteen ...
Hiiden Torppa Ay:n imago asiakkaiden silmin
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hiiden Torppa Ay:n imagoa. Työn tavoitteena oli selvittää, millaisia
mielikuvia Hiiden Torpan asiakkailla on yrityksestä, sen toiminnasta ja palveluista, ja tätä kautta ...
UKKOHALLAN MATKAILUKESKUKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYS
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Tein tämän opinnäytetyön toimeksiantona Ukkohallan Matkailukeskukselle. Ukkohalla sijaitsee Kainuussa, Hyrynsalmen
kunnassa. Tämä asiakastyytyväisyystutkimus oli erittäin ajankohtainen, sillä Ukkohalla sai uudet ...
Oheisohjelmakansio Vuokatti Husky Oy:lle
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää toimeksiantajallemme Vuokatti Husky Oy:lle
oheisohjelmakansio tukemaan yrityksen varsinaisia päätuotteita: tarhavierailuja, koiravaljakkoajeluita ja -safareita.
Saimme ...
Tapahtumatuotteen kehittäminen asiakastarpeen pohjalta : Case: Kainuun Rastiviikko
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Nykypäivänä ei voida enää luottaa hyvän ydintuotteen tai -palvelun tuomaan kilpailuetuun vaan kilpailuetua on
pyrittävä luomaan lisä- ja tukipalveluiden avulla. Lisäksi hyväkin tuote vaatii jatkuvaa tuotekehitystä tai sen ...