Haku
Viitteet 1-6 / 6
3D-hahmoanimaation luominen mainostukseen ja sen tehokkuuden mittaaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutustua ammattimaiseen 3D-animaation työnkulkuun, käyttää tuotettua animaatiota mainoskampanjassa ja analysoida kampanjan tuloksia mainostuksen tehokkuuden parantamiseksi ...
Hossan kansallispuiston talvireitistöjen tuotteistaminen, luokittelu ja digimarkkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli Hossan kansallispuiston kahden talvireitin arviointi, luokittelu, tuotteistaminen sekä niistä audiovisuaalisen materiaalin tuottaminen Outdooractive-portaaliin. Tavoitteena oli hahmottaa reittien ...
Kajaanin somelähettiläiden sisällöntuotannon vuosikello ja ohjeistus
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa Kajaanin somelähettiläiden Instagram-tilin sisällöntuotantoa varten vuosikello ja ohjeistus. Tavoitteena oli tuottaa somelähettiläille päivitettävä ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja vuosikello Haapajärven kaupungin liikuntapalveluille
(2021)
Sosiaalinen media mahdollistaa nykymarkkinoinnissa paljon niin yksityishenkilöille kuin myös yrityksille. Sosiaalisen median avulla tavoitetaan haluttua kohderyhmää ja sen sisältö on muokattavissa kohderyhmän ja sosiaalisen ...
Ympäristövastuullinen markkinointi liikuntatapahtumassa – Vuokatin Vaellus
(2022)
Tämä opinnäytetyö on tehty Kainuun Liikunnan toimeksiantona. Kainuun Liikunta tuottaa liikunnan hyvinvoinnin palveluita, tuottaa liikuntatapahtumia ja edistää liikunnallisia elämäntapoja. Opinnäytetyön tarkoituksena on ...
B2B-myynti ja asiakassuhteen hoitaminen
(2023)
Toimeksiantajana toimii LapLap Oy. LapLap Oy on osakeyhtiö, jossa on osakkaana vain yrittäjä itse.
LapLap Oy toimii tällä hetkellä Suomen markkinoilla myyden tällä hetkellä vain talvikäyttöön hansikkaita. Opinnäytetyössä ...