Haku
Viitteet 1-10 / 13
Palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen matkailijoille
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kainuun Tähti Oy, tuttavallisemmin Neste Kontiomäki. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen teoriaa sekä tutkittiin matkailun eri motiiveja. Työn tarkoituksena ...
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Esports, Motorsports and Simracing
(2023)
This thesis discusses the complex effects of the Coronavirus pandemic on esports, motorsports, and sim racing, three unmistakable however interconnected domains of sports and entertainment. Before the pandemic, esports, ...
Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton vaiheet, prosessit ja kriittiset tekijät
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli toiminnanohjausjärjestelmien eli ERP-järjestelmien käyttöönoton vai heet, vaiheissa ilmenevät ongelmat ja miten niitä voidaan välttää. Aihe tuli ajankohtaiseksi kirjoit tajan työharjoittelun aikana, ...
Kainuun pelastuslaitoksen tilaturvallisuuden kehittäminen
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä: Vehniäinen Petri
Työn nimi: Kainuun pelastuslaitoksen tilaturvallisuuden kehittäminen
Tutkintonimike: Insinööri YAMK, teknologiaosaamisen johtaminen
Asiasanat: Pelastustoimi, Tietoturva, ...
Peliprototypoinnin johdantomateriaalin kehitys
(2023)
Opinnäytetyö kehitettiin tavoitteena perehdyttää kirjoittaja paremmin prototyypin kehitykseen ja sen merkitykseen peliprojektille. Tämän lisäksi kehitettiin peliprototypointiin johdantona toimiva dokumentti. Prototyypin ...
Saattohoidon suositusten toteutuminen Tikankontin hoitajien kuvailemana
(2023)
Opinnäytetyö kuvailee saattohoidon toteutumista Tikankontin sairaanhoitajien ja lähihoitajien kokemuksien ja käsityksien kautta. Toimeksiantajana toimii Attendo Tikankontti Puolangalta. Hoivakoti Tikankontti on asumis- ja ...
Japanilaisen kulttuurin esiintyminen ja autenttisuus Ghost of Tsushima - ja Yakuza-peleissä
(2023)
Opinnäytetyössä halusin yhdistää kaksi mielenkiinnon kohdettani, videopelit ja japanilaisen kulttuurin. Tämän myötä kirjoitin Ajankohtaisseminaari ja asiakirjoittaminen -kurssille työstä ensimmäisen version, joka myöhemmin ...
Robottien hyödyntäminen iäkkäiden kotihoidossa
(2023)
Tämä robottien käyttöä iäkkäiden kotihoidossa tutkiva opinnäytetyö oli EAFS-hankkeen toimeksi antama. Tutkimuskysymykset olivat: mitä roboteista iäkkäiden kotihoidossa tiedetään, mitä robottien hyödyistä iäkkäiden kotihoidossa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Kansallisteatterille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Kansallisteatterissa esitettävään produktioon Lear, joka on Tiina Puumalaisen ja Teppo Järvisen moderni tulkinta Shakespearen ...
Keskustelu tekoälyhahmon kehittämisestä suuria kielimalleja hyödyntäen videopeleihin: case MiTale Oy
(2023)
Opinnäytetyössä oli tarkoitus tutkia videopeleissä esiintyvien ei-pelaajahahmojen kehitysprosessia, millaisilla kehitysmenetelmillä niitä kehitetään tällä hetkellä sekä avattiin tulevaisuuden näkymiä käytännön toteutuksen ...