Haku
Viitteet 1-9 / 9
YouTube as a Career and a Marketing Tool
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia YouTubea sekä ammattina että työkaluna. Työssä tutkitaan, mikä ajaa katsojia katsomaan sisältöä, millainen sisältö onnistuu parhaiten, ja kuinka YouTubea voidaan parhaiten käyttää ...
Game Graphics: Achieving the Goals of Pre-production
(2020)
The purpose of this thesis was to study the tools and workflows used in pre-production in video game development from the perspective of the art team. In the final part, this theory is put into use as the plans for executing ...
Tauottamisen ja taukoliikunnan lisääminen Rovaniemen Nordeassa
(2019)
Tiivistelmä
Tekijä: Päivinen Piia
Työn nimi: Tauottamisen ja taukoliikunnan lisääminen Rovaniemen Nordeassa
Tutkintonimike: Tradenomi (YAMK), Tietojenkäsittelyn ja liiketoimintaosaamisen koulutus
Asiasanat: työhyvinvointi, ...
Tyylitellyn proseduraalisen materiaalin luonti Substance Designerilla
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään tyylitellyn proseduraalisen materiaalin luontia Substance Designer-ohjelmalla. Tavoitteena oli tutustua proseduraalisten tekstuurien tekoprosessiin sekä siihen liittyvään teoriataustaan. ...
3D-dioraama Unity-pelimoottoriin
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käytiin läpi kolmiulotteisen dioraaman valmistusprosessi suunnittelusta toteutukseen. Aiheena käytettiin kohtausta Andrzej Sapkowskin kirjasta Pääskytorni. Dioraama on rajattu versio kolmiulotteisesta ...
Hahmoanimaatio Blender 3D:llä
(2019)
Opinnäytetyössä esiteltiin kolmiulotteisen hahmon animoinnin vaiheet, sekä mitä hahmolta vaaditaan minimissään ennen kuin animoinnin voi aloittaa. Opinnäytetyö alkoi animaation esittelyllä, sen historiasta, teoriasta ja ...
Replicating Source Engine Air Strafing in Unity
(2021)
Air strafing is a movement mechanic stemming from a programming error in the original Quake engine that has become a staple of Quake and Source engine games. It's simplicity and a high skill ceiling has made it a desirable ...
Delta Lake tietovarastona
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään tietovaraston ja tietoaltaan yhdistelmän eli data lakehouse -arkkitehtuuriin ja sen käyttöönottoon. Opinnäytetyön taustalla on Polar Electro Oy:n tietovarastouudistus, jota minä olen ollut ...
Valikkonavigaatio virtuaalitodellisuudessa
(2023)
Virtuaalitodellisuus on teknologia, jossa käyttäjä voi kokea olevansa toisessa virtuaalisessa paikassa ja olla vuorovaikutuksessa sen kanssa. VR:ää koetaan pukemalla VR-lasit ja käyttämällä kussakin kädessä pidettäviä ...