Haku
Viitteet 1-6 / 6
Impact of Technology on Employee Performance, case study: Freska Oy, Finland.
(2020)
The purpose of this thesis was to make research about the impact of technology on employee performance with the case study of Freska, Finland Oy. There were three main goals for the research: to investigate the role of ...
Game Graphics: Achieving the Goals of Pre-production
(2020)
The purpose of this thesis was to study the tools and workflows used in pre-production in video game development from the perspective of the art team. In the final part, this theory is put into use as the plans for executing ...
Kunpa joku pilpattaisi – opintojen keskeyttämisen ehkäisy tiedolla johtamisella
(2020)
Tiedon määrä kasvaa eksponentiaalisesti ja sen hyödyntäminen tehokkaasti muodostuu yhä haastavammaksi. Samalla sekä tieto itsessään, että maailma, joka sitä tuottaa, ja jossa sitä hyödynnetään, muuttuu yhä kompleksisemmaksi. ...
A Study on Retainment of International Students in the Kainuu Region
(2020)
This thesis focused on studying international students at Kajaani University of Applied Sciences (KAMK) to remain in the Kainuu region after graduation. This thesis is research-oriented, aiming to locate factors affecting ...
Tyylitellyn proseduraalisen materiaalin luonti Substance Designerilla
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään tyylitellyn proseduraalisen materiaalin luontia Substance Designer-ohjelmalla. Tavoitteena oli tutustua proseduraalisten tekstuurien tekoprosessiin sekä siihen liittyvään teoriataustaan. ...
3D-dioraama Unity-pelimoottoriin
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käytiin läpi kolmiulotteisen dioraaman valmistusprosessi suunnittelusta toteutukseen. Aiheena käytettiin kohtausta Andrzej Sapkowskin kirjasta Pääskytorni. Dioraama on rajattu versio kolmiulotteisesta ...