Haku
Viitteet 1-4 / 4
Developing a Game Engine with SDL
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
This thesis is a research of Simple DirectMedia Layer and game engines. It also includes a report of a game project which used a game engine created during the project.
Modulaarisen hahmon rakentaminen Unityyn Blenderillä tai Mayalla
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tavoite on kertoa modulaarisen hahmon rakentamisesta Blenderissä tai Mayassa käytettäväksi Unity-pelimoottorissa. Tekstissä käydään läpi, mitä täytyy ottaa huomioon, kun rakennetaan hahmo, joka kasataan ...
3D-mobiilipelihahmon digitaalinen veistäminen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyössä tutkittiin digitaalisen veistämisen ottamista osaksi 3D-mobiilipelihahmon työnkulkua. Perinteisesti mobiilipelihahmot eivät ole voineet hyödyntää joitain 3D-veistämisen etuja kuten normaalikarttoja, joten ...
Miellyttävä ja opettava kenttädesign
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli syventyä pelituntumaan ja mekaniikkojen opettamiseen. Päätavoitteena oli kerätä ja luoda tietopaketti aloitteleville kenttädesignereille sekä omaa tulevaisuutta varten. Toisena tavoitteena ...