Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)
Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ...
Kohti asiakasystävällistä prosessia: METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmä
(2023)
Tämän kehitystehtävän tarkoituksena oli organisaation x METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmäprosessien tehostaminen ja kehittäminen asiakasystävällisemmäksi digitalisoinnin, automatisoinnin sekä palvelumuotoilun avulla. ...
Tilitoimiston asiakkaiden asiakastyytyväisyys
(2023)
Opinnäytetyöni aiheena oli tutkia tilitoimiston asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Toimeksian-tajana toimi Kajaanin Tilitaito Oy. Opinnäytetyössäni tutkin, ovatko tilitoimiston asiakkaat tyy-tyväisiä, mihin he ovat ...