Haku
Viitteet 1-9 / 9
Oulun poliisilaitoksen tulojen käsittelyn tehostaminen myyntitilausprosessia kehittämällä
(2020)
Tämän kehittämistehtävän toimeksiantaja on Oulun poliisilaitos. Oulun poliisilaitoksen toiminta-alue kattaa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnat käsittäen 15 poliisiasemaa. Pääpoliisiasema sijaitsee Oulussa. Muut ...
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)
Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ...
Oma riista -palvelun kehittämistarpeiden tunnistaminen
(2021)
Toimeksiantaja Suomen Riistakeskus on valtion laitos, joka vastaa riistahallintolain sille asettamista tehtävis-tä. Oma riista on sovellus, joka toimii tietokone- ja mobiilisovelluksena. Sovellus on tarkoitettu laajaan ja ...
Digitaalisen taloushallintojärjestelmän onnistunut käyttöönotto kirjanpitotoimistossa
(2022)
Taloushallinnon ala on kokenut runsaasti muutoksia taloushallinnon työtehtävissä käytettävien työkalujen suhteen digitalisaation seurauksena. Yhä useampi tilitoimisto käyttää digitaalisia työkaluja ja asioita hoidetaan ...
Tilannekuvan johtaminen uusien digitaalisten teknologioiden ja tiedolla johtamisen avulla: case metsäkoneoperaattori Motoajo Oy
(2022)
Tilannekuvan ylläpitäminen on tärkeää metsäkonealan yrityksissä. Tilannekuva tarkoittaa sitä mitä juuri nyt tapahtuu ja mitä se tarkoittaa? Toimintaympäristö voi muuttua nopeasti, silloin herää kysymys saa-daanko resurssit ...
Taloushallinnon koulutuksen työelämäyhteistyön kehittäminen ammatillisessa koulutusorganisaatiossa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin toimintasuunnitelma taloushallintoalan koulutuksen työelämäyhteis-työn kehittämiseksi koulutuskuntayhtymä OSAO:ssa. Työelämäyhteistyön tärkeys on korostunut ammatillisessa koulutuksessa ...
Teollisuusyrityksen intranetin ja toimintajärjestelmän hankinnan tarvekartoitus ja esiselvitys
(2023)
Digitalisaatio muuttaa yritysten kilpailuympäristöä ja vaikuttaa yritysten toimintatapoihin ja siten koskettaa jokaista yritystä toimialasta riippumatta. Digitalisaatio synnyttää uudenlaisia liiketoimintamalleja, tuotteita ...
Kohti asiakasystävällistä prosessia: METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmä
(2023)
Tämän kehitystehtävän tarkoituksena oli organisaation x METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmäprosessien tehostaminen ja kehittäminen asiakasystävällisemmäksi digitalisoinnin, automatisoinnin sekä palvelumuotoilun avulla. ...
Tiedolla johtamisen opintojakson kehittäminen palvelumuotoilun avulla: Kajaanin ammattikorkeakoulun ylempi AMK-koulutus
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kajaanin ammattikorkeakoulun ylemmän ammattikorkeakoulun Tiedolla johtamisen opintojaksoa siten, että se huomio paremmin opiskelijoiden monialaisuuden ja digi-talisaation ...