Haku
Viitteet 1-10 / 20
Sisäisen talouspalvelukeskuksen kehittämiskohteet case-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen on hyvä case-yrityksen sisäinen talouspalvelukeskus sisäisten asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää talouspalvelukeskuksen tarjoamien palveluiden ja ...
Asiakaslähtöisyyttä ja osallistamista turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluihin
(2020)
Ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön aihe oli asiakaslähtöisten ja osallistavien turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluiden kehittäminen Kajaanin vastaanottokeskukseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kajaanin ...
Logistiikan kehittäminen kohdeyrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli kohdeyrityksen logistisen prosessin tarkastelu, ongelmakohtien tunnistaminen ja kehitysehdotuksien luominen. Toimeksiantajana toimi Fischer Finland Oy. Opinnäytetyön aikana logistisen prosessin ...
Kohti monikanavaista palvelukokemusta lemmikkialan yrityksessä.
(2021)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö on laadullinen tapaustutkimus, jossa edettiin palvelumuotoilun vaiheiden mukaisesti. Työn lähtökohtana oli kehittää toimeksiantajayrityksen Yritys X:n tarjoamaa asiakaskokemusta. Työ ...
Meijän kirjasto - Iisalmen kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu. Tulevaisuuden kirjasto ei ole enää pölyyntyneiden kirjojen säilytyspaikka, vaan kuntalaisia osallistava koko kansan olohuone, joka vastaa entistä paremmin käyttäjien tarpeisiin ja ...
Verkkokoulutusalusta fyysisen asiakaskohtaamisen kehittämisessä — case Fitness24Seven
(2021)
Nykypäivänä asiakas määrittelee pitkälti yrityksen menestymisen, joten toimiva yritysstrategia lähtee asiakkaiden tarpeista ja heidän odotuksistaan. Kuuntelemalla tarkemmin asiakkaita pystytään luomaan asiakkaille tunnetason ...
Uusasiakashankinnan kehittämissuunnitelma DeeKoolle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusasiakashankinnan kehittämissuunnitelma kohdeyritykselle nimeltä
DeeKoo. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia suunnitelma, joka olisi käytännönläheinen ja hyödyllinen yrityksen ...
Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
(2021)
Tiivistelmä
Tekijä: Teemu Vallenius
Työn nimi: Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
Tutkintonimike: Liikunnanohjaaja (YAMK), Liikunta-alan kehittäminen ja ...
Kehittäjäasiakastoiminta -menetelmiä neuvolatoiminnan kehittämiseen
(2021)
Kehittäjäasiakastoiminnan avulla saadaan asiakkaiden ääni kuuluviin ja he saavat osallistua palveluiden suunnitteluun yhdessä ammattilaisten kanssa. Kehittämisessä asiakkaat ja työntekijät ovat samanarvoisia. Tarkoituksena ...
Customer Research for the International Services of the City of Kajaani
(2021)
The purpose of this thesis was to study how people with an immigration background living in Kainuu search for information on the services provided by the City of Kajaani. The thesis was commissioned by the International ...