Haku
Viitteet 1-5 / 5
Livetreenit osana yritystoimintaa : Selvitystyö vaihtoehtoisista sovelluksista livetreenien toteuttamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, testata ja arvioida vaihtoehtoisia sovelluksia livetreenien toteuttamisessa. Tavoitteena oli myös tuottaa toimeksiantajalle sellaista tietoa, joka auttaisi häntä kehittämään ...
Digitaalinen liikunnallinen pelaaminen ja sen hyödyntäminen opetuksessa
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsitteli digitaalista liikunnallista pelaamista eli exergamngiä ja sen hyödyntämistä osana opetusta. Työn tarkoituksena oli tutkia, mitä liikunnanohjaajan koulutuksen kompetensseja digitaalinen liikunnallinen ...
Nuorisopassin käytön aktivointi ja kehittäminen osana lasten ja nuorten harrastamisen tukemista
(2022)
Nuorisopassi on älypuhelimeen ladattava mobiilisovellus, jonka kautta tarjotaan lapsille ja nuorille etuja harrastuksiin ja vapaa-aikaan. Nuorisopassi on ostettavissa Otium Innovations Oy:ltä valtakunnallisesti kuntien ...
Analyysit Kainuun Liikunnan strategiatyön perustana: osallistavalla analyysityöskentelyllä kohti kunnontekemistä
(2021)
Suomessa eletään nyt yhteiskunnallisesti haasteellisia aikoja. Koronapandemia pysäytti ja mullisti hetkellisesti koko maailman. Pandemia-aika on heijastunut vahvasti ihmisten hyvinvointiin. Yksinäisyys, pelko ja epävarmuus ...
Ympäristövastuullinen markkinointi liikuntatapahtumassa – Vuokatin Vaellus
(2022)
Tämä opinnäytetyö on tehty Kainuun Liikunnan toimeksiantona. Kainuun Liikunta tuottaa liikunnan hyvinvoinnin palveluita, tuottaa liikuntatapahtumia ja edistää liikunnallisia elämäntapoja. Opinnäytetyön tarkoituksena on ...