Haku
Viitteet 1-10 / 39
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia henkilöstöravintola Salpakeskukselle digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon opas, joka tarjoaa erilaisia ideoita tuleviin kampanjoihin ja vinkkejä onnistuneeseen ...
Lähtökohta-analyysit, Yritys X
(2020)
Markkinoinnilla on suuri rooli yrityksen liiketoiminnassa ja se on yksi tärkeimmistä menestystekijöistä. Yrityksen on tärkeää tuntea omat vahvuutensa ja toimintaympäristönsä. Kokonaisuuksien ja markkinoinnin peruslähtökohtien ...
Instagram-tilin luominen ja käyttöönotto Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayritys Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle toimiva ja käyttöön otettava Instagram-tili, jota voidaan hyödyntää jatkossa markkinointikanavana ja esimerkiksi tiedotuskanavana. ...
Sosiaalisen median sisältöstrategian luominen Sp-Koti Kajaanille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Sp-Koti Kajaanille, Kainuun Kodikas Oy LKV:lle sisältöstrategia sosiaalisen median markkinointia varten. Tätä sosiaalisen median strategiaa yritys voi hyödyntää työkalunaan ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma - IamAI koulutusmarkkinointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Kajaanin ammattikorkeakoulun syksyllä 2019 alkanutta ja markkinointinimeä ”IamAI” kantavaa tekoälykoulutusohjelmaa varten. Opinnäytetyö on ...
Developing Brand Identity: Case Ruin City Rollers
(2019)
Branding is an important part of organizations’ marketing efforts and holds the key to successful differentiation from competitors and effective value communication.
The objective of this thesis was to discover how ...
E-kirjan julkaisukanavien vertailu ja e-kirjan markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä e-kirjan julkaisu pitää sisällään, mikä olisi nopein ja vaivattomin julkaisukanava aloittelevalle kirjailijalle ja kuinka e-kirjaa markkinoidaan. Näitä kysymyksiä tutkittiin ja ...
Kaukametsän kokouspalvelujen markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kokouspalvelujen markkinoinnin suunnittelua ja kehittämistä. Opinnäytetyö tehtiin Kongressi- ja kulttuurikeskus Kaukametsän toimeksiannosta. Kaukametsä tarjoaa kansalaisopisto-, musiikkiopisto- ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienyrityksen markkinoinnissa - case Helin hivus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli hyödyntää Facebookia ja Instagramia pienyritys Helin hivuksen markkinoinnissa. Itse työhön kuului näiden kanavien perustaminen yritykselle, sekä Instagramin käyttöön liittyvä opettaminen ...
Selvitys digitaalisten markkinointipalveluiden tarpeesta Kajaanissa ja Sotkamossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko Kajaanin ja Sotkamon yritysten ja yrittäjien keskuudessa tarvetta digitaalisille markkinointipalveluille. Tutkimuksen tulosten kautta luotiin opinnäytetyön toimeksiantajalle ...