Haku
Viitteet 1-5 / 5
Striimausteknologian hyödyntäminen peliyrityksen markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää tietoa ja historiaa peliaiheiseen striimaamiseen ja nykyisiin mainontatekniikoihin liittyen, sekä mahdollisimman laajat ohjeet siihen, miten striimaamista voi hyödyntää peliyritysten markkinoinnissa. ...
3D-hahmoanimaation luominen mainostukseen ja sen tehokkuuden mittaaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutustua ammattimaiseen 3D-animaation työnkulkuun, käyttää tuotettua animaatiota mainoskampanjassa ja analysoida kampanjan tuloksia mainostuksen tehokkuuden parantamiseksi ...
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli HUS Työterveys ja aiheena oli HUSin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville HUS Työterveyden henkilöstön markkinointiosaamisen ...
Gacha-pelien reiluus ja monetisaatio
(2022)
Gacha-pelien suosion ja tuottojen kasvun myötä on pelaajan hyvä tietää, miten kehittäjät monetisoivat pe-lejään ja selventää heille, miten heitä mahdollisesti manipuloidaan. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kolmen eri ...
Menestyneiden mobiilipelimainosten piirteet
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsitteli mobiilipulmapelien mainostamista ja tutki, mitkä ovat menestyksekkäiden mobiilipulmapelimainosten piirteitä. Tarkemmin työ keskittyi videomainoksiin digitaalisessa ympäristössä eikä perinteiseen ...