Haku
Viitteet 1-7 / 7
Tosiasiakas tunnustaa väriä: HJK Hyvinvoinnin markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on HJK Hyvinvointi, joka tarjoaa liikunta- ja hyvinvointipalveluita yrityksille.
Opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestintäsuunnitelma, koska selkeä suunnitelma puuttui. Markkinointivi ...
Markkinoinnista potkua liiketoimintaan
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen markkinointia konkreettisilla toimilla, jotta yrityksen asiakasvirta kasvaisi ja kannattavuus paranisi. Kohdeyritys on aloittanut toimintansa uudelleen uuden ...
Markkinointistrategian uudistaminen
(2022)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena on kuvata kohdeyritykselle päivitetty markkinointistrategia. Yrityksen uudistettu liiketoimintastrategia on julkistettu vuoden 2021 joulukuussa, liiketoimintastrategia tarvitsee tuekseen ...
Markkinointisuunnitelman ja markkinoinnin vuosikellon toteuttaminen Kajaanin ammattikorkeakoulun Master Schoolille
(2022)
Tämän opinnäytetyön lyhyen aikavälin tavoitteena on kehittää kohdeorganisaation markkinointia luomani markkinointisuunnitelman ja markkinoinnin vuosikellon avulla. Pitkän aikavälin tavoitteena on kasvattaa tunnettuutta. ...
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli HUS Työterveys ja aiheena oli HUSin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville HUS Työterveyden henkilöstön markkinointiosaamisen ...
Toimintasuunnitelma osaavan työvoiman saatavuuden varmistamiseksi Kuusamon, Taivalkosken ja Posion muodostamalla työssäkäyntialueella
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana on Koillis-Suomen kehittämisyhtiö Naturpolis Oy. Naturpolis toimii päätoteuttajana Mahdollisuuksien pohjoinen – JobBoost Koillis-Suomi (myöhemmin JobBoost) hankkeessa ja hankkeen yhtenä tehtävänä ...
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle liiketoimintamuotoilua hyödyntämällä – suuntana asiakastoimintamalli
(2023)
Tämän kehittämistyön aiheena on asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle. Työn lähestymistapa on tapaustutkimus (case study research). Kehittämistyön tehtävänä on löytää kohdeverkkokaupan (anonyymi) arvonlähteitä ...