Haku
Viitteet 1-8 / 8
Hossan kansallispuiston talvireitistöjen tuotteistaminen, luokittelu ja digimarkkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli Hossan kansallispuiston kahden talvireitin arviointi, luokittelu, tuotteistaminen sekä niistä audiovisuaalisen materiaalin tuottaminen Outdooractive-portaaliin. Tavoitteena oli hahmottaa reittien ...
Suunnitelmallisesti tuotettujen sisältöjen vaikutus yrityksen näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Safarisuomen toimeksiannosta. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Safarisuomen markkinointia suunnittelemalla ja toteuttamalla suunnitelmallisia sisältöjä Safarisuomen Instagram-tilille. ...
Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
(2021)
Tekijä(t): Kallunki Tiia
Työn nimi: Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK) Liiketalous
Asiasanat: historia, matkailumarkkinointi, paikallishistoria, palvelumuotoilu, ...
Pyhäpiilon saunamaailma: mikä suomalaisessa saunakulttuurissa kiinnostaa Rukan Salongin kansainvälistä matkailijaa?
(2023)
Laadullinen opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Rukan Salongille. Kuusamolainen matkai-lualanyritys toivoi selvitystä siitä, mikä ohjaa kansainvälisen matkailijan suomalaiseen saunaan ja mikä saa matkailijan ihastumaan ...
Sosiaalisen median kuvien ja videoiden vaikutus matkakohteen valintaan Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyömme aiheena on Sosiaalisen median kuvien ja videoiden vaikutus matkakohteen valintaan Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden näkökulmasta. Tutkimuksen kohderyhmänä toimii Kajaanin ammattikorkeakoulun ...
Kajaanin kaupungin matkailututkimus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia mielikuvia Kajaanissa vierailleilla suomalaisilla matkailijoilla on muodostunut kaupungista. Lisäksi selvitettiin mitä tapahtumia, nähtävyyksiä sekä elämyksiä matkailijat ...
Kohderyhmäanalyysi Kainuun luontoretket - ostajaprofiilit
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on kohderyhmäanalyysi Kainuun luontoretket nimiselle yritykselle. Kohderyhmäanalyysin pohjalta tehdään ostajaprofiilit. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö ja sen toiminnallisena osuutena ...
Toimivat kuva- ja videopostaukset matkailumarkkinoinnissa: case: Koemarkkinointikampanja Kontiolahden kunnan Facebook- ja Instagram-sivuilla
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen kuva- ja videopostaus toimii matkailumarkkinoinnissa ja sen pohjalta laadittiin matkailun koemarkkinointikampanja Kontiolahden Facebook- ja Instagram-sivuilla. ...