Haku
Viitteet 1-10 / 12
Palauttamo-valmennuksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Työuupumus on paljon tutkittu aihe ja laajalti tunnistettu ongelma. Uupumuksen varhaisten merkkien havaitseminen ja avun saaminen oikeassa kohdassa on oleellista, jotta työuupumus ei syvene. Syvetessään työuupumus voi ...
Huoneistotietojärjestelmän käyttöönotto ja muutosjohtaminen asiakasrajapinnassa
(2021)
Suomessa ollaan siirtymässä paperisten osakekirjojen maailmasta sähköiseen rekisteriin. Vuoden 2019 alusta otettiin käyttöön sähköinen huoneistotietojärjestelmä. Järjestelmään kootaan vähitellen tiedot taloyhtiöistä, ...
Uraohjauksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla ammatillisessa koulutuksessa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee ammatillisen koulutuksen uraohjauksen käytänteiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmien avulla. Tarkastelussa on ammatillisen toisen asteen matkailualan koulutus, jonka uraohjaukseen ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Sisäisen talouspalvelukeskuksen kehittämiskohteet case-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen on hyvä case-yrityksen sisäinen talouspalvelukeskus sisäisten asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää talouspalvelukeskuksen tarjoamien palveluiden ja ...
Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
(2021)
Tekijä(t): Kallunki Tiia
Työn nimi: Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK) Liiketalous
Asiasanat: historia, matkailumarkkinointi, paikallishistoria, palvelumuotoilu, ...
Meijän kirjasto - Iisalmen kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu. Tulevaisuuden kirjasto ei ole enää pölyyntyneiden kirjojen säilytyspaikka, vaan kuntalaisia osallistava koko kansan olohuone, joka vastaa entistä paremmin käyttäjien tarpeisiin ja ...
Sisäisten logistiikka- ja varastopalvelujen kehittäminen Ylä-Savon SOTE kuntayhtymässä
(2021)
Julkisen sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristö on jo pitkään ollut jatkuvan muutoksen kohteena. Muutostarpeita luo niin yhteiskunnalliset muutokset kuin organisaatioiden sisäiset tavoitteet. Muuttuvassa ...
Kohti asiakasystävällistä prosessia: METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmä
(2023)
Tämän kehitystehtävän tarkoituksena oli organisaation x METTOVA- ja PARAKE-palkkausjärjestelmäprosessien tehostaminen ja kehittäminen asiakasystävällisemmäksi digitalisoinnin, automatisoinnin sekä palvelumuotoilun avulla. ...
Ava-akatemian ja Keudan englanninkielisen lähiesimiestyön ammattitutkinnon yhteiskehittäminen
(2023)
Tekijä: Mirka Redsven
Työn nimi: Ava-akatemian ja Keudan englanninkielisen lähiesimiestyön ammattitutkinnon yhteiskehittäminen
Tutkintonimike: Tradenomi (YAMK)
Asiasanat: yhteiskehittäminen, asiakaskokemus, ...