Haku
Viitteet 1-10 / 15
Huoneistotietojärjestelmän käyttöönotto ja muutosjohtaminen asiakasrajapinnassa
(2021)
Suomessa ollaan siirtymässä paperisten osakekirjojen maailmasta sähköiseen rekisteriin. Vuoden 2019 alusta otettiin käyttöön sähköinen huoneistotietojärjestelmä. Järjestelmään kootaan vähitellen tiedot taloyhtiöistä, ...
Uraohjauksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla ammatillisessa koulutuksessa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee ammatillisen koulutuksen uraohjauksen käytänteiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmien avulla. Tarkastelussa on ammatillisen toisen asteen matkailualan koulutus, jonka uraohjaukseen ...
Sisäisen talouspalvelukeskuksen kehittämiskohteet case-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen on hyvä case-yrityksen sisäinen talouspalvelukeskus sisäisten asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää talouspalvelukeskuksen tarjoamien palveluiden ja ...
Asiakaslähtöisyyttä ja osallistamista turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluihin
(2020)
Ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön aihe oli asiakaslähtöisten ja osallistavien turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluiden kehittäminen Kajaanin vastaanottokeskukseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kajaanin ...
Iäkkään ihmisen elämän loppuvaiheen hoidon laadun kehittäminen läheisten ja työntekijöiden arvioimana
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Kehittää Kajaanin Arvola-koti ry:n ympärivuorokautisen hoidon asiakkaiden palliatiivisen hoidon laatua yhteiskehittämällä. Opinnäytetyö toteutettiin palvelumuotoilun menetelmin. Palvelumuotoilun ...
Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
(2021)
Tekijä(t): Kallunki Tiia
Työn nimi: Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK) Liiketalous
Asiasanat: historia, matkailumarkkinointi, paikallishistoria, palvelumuotoilu, ...
Kohti monikanavaista palvelukokemusta lemmikkialan yrityksessä.
(2021)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö on laadullinen tapaustutkimus, jossa edettiin palvelumuotoilun vaiheiden mukaisesti. Työn lähtökohtana oli kehittää toimeksiantajayrityksen Yritys X:n tarjoamaa asiakaskokemusta. Työ ...
Meijän kirjasto - Iisalmen kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu. Tulevaisuuden kirjasto ei ole enää pölyyntyneiden kirjojen säilytyspaikka, vaan kuntalaisia osallistava koko kansan olohuone, joka vastaa entistä paremmin käyttäjien tarpeisiin ja ...
Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
(2021)
Tiivistelmä
Tekijä: Teemu Vallenius
Työn nimi: Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
Tutkintonimike: Liikunnanohjaaja (YAMK), Liikunta-alan kehittäminen ja ...
Sisäisten logistiikka- ja varastopalvelujen kehittäminen Ylä-Savon SOTE kuntayhtymässä
(2021)
Julkisen sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristö on jo pitkään ollut jatkuvan muutoksen kohteena. Muutostarpeita luo niin yhteiskunnalliset muutokset kuin organisaatioiden sisäiset tavoitteet. Muuttuvassa ...